בקריית שמונה מרוצים: עצרנו את המפולת, נצא לדרך חדשה

עומר לקאו
עומר לקאו | ערן לוף

רגשות מעורבים בקבוצה הצפונית אחרי ה-1:1 מול בית"ר ירושלים. מחמאות ללקאו, חשש מהפציעה של ניצן שסיפר את הצד של השופט בגול. עאבד יבקש משרצקי להפחית את דרישותיו, כדי שיוכל לעזוב בינואר

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בעירוני קריית שמונה לאחר התיקו הביתי מול בית"ר ירושלים (1:1). מצד אחד הקבוצה עצרה רצף שלילי של ארבעה הפסדים ומצד שני הייתה ראויה לזכות בניצחון כאשר שחקניה הגיעו למצבים קורצים. "היה לנו חשוב לעצור את המפולת והתקווה שהגיע יוציא אותנו לדרך חדשה. הוכחנו לכולם שקריית שמונה זאת קבוצה ראויה בליגת העל", אמרו בסיום במועדון.

גם המאמן חיים סילבס נשמע מעט מחויך יותר מהחודש האחרון: "אנחנו לא מרוצים כי היינו שווים ניצחון. הדבר הטוב שאני לוקח מהמשחק הזה שלא ניכר על הקבוצה שלנו שאנחנו באים אחרי ארבעה הפסדים ברציפות. אנחנו צריכים להתבגר כקבוצה ואומנם הדרך מאוד חשובה אבל התוצאה חשובה יותר. אנחנו עוברים תהליך ורוצים להחזיר את הגאווה לאיזי שרצקי", אמר סילבס.

בקריית שמונה יתחילו כבר היום להתכונן למשחק גביע המדינה מול הפועל עפולה ביום שלישי כאשר עיקר החששות הן מצבו של השוער איתמר ניצן שהוחלף במחצית השנייה. ניצן יעבור בדיקה בכדי לבדוק אם מדובר במתיחה או קרע. השוער עצמו אמר לאחר המשחק: "הרגשתי קליק והעדפתי לא לסכן את עצמי ומקווה שמדובר במתיחה. אני שמח שעצרנו את כדור השלג השלילי וזה מעודד, אבל הפנים לגביע". ניצן גם סיפר את הצד שלו בשער השיוויון של בית"ר כאשר החלוץ איתי שכטר הפריע לו לעצור את כדור הקרן של קלאודימיר. ניצן: "היה פאול מאה אחוז וזו לא פעם ראשונה שזה קורה לי העונה בליגה. שכטר חסם אותי בצורה לא חוקית. שמואלביץ אמר לי כי אין חוק שמונע משחקן לגעת בשוער ברחבת החמש, אבל לא רק שהיה מגע אלא הייתה חסימה על השוער וזה אומר הכול".

בנושא אחר, החלוץ אחמד עאבד שמסיים את חוזהו בתום העונה, זוכה להתעניינות רבה מצד מספר קבוצות בליגת העל ולכן לא מן הנמנע כי ייזום שיחה עם הבעלים איזי שרצקי ויבקש ממנו להפחית משמעותית בדרישה של דמי העברה, כך שימצא לעצמו קבוצה כבר במועד ההעברות הקרוב. גם הפועל חיפה וגם בני סכנין הביעו עניין בשחקן ואף הגישו לו הצעה כספית, אך אף אחת מהן לא מעוניינת לשלם את דמי העברה אותם דורש הבעלים של קריית שמונה עבור עסקה עוד החודש.


עאבד שרוע על הדשא. יעזוב בינואר או בסיום העונה? (ערן לוף)

מי שזכה ללא מעט מחמאות בחדר ההלבשה הוא הקשר הצעיר עומר לקאו, שנמנה על סגל הקבוצה הבוגרת מתחילת העונה ולא זכה להזדמנויות רבות, אך השבוע החליטו בצוות המקצועי לבצע שינוי וסילבס התרשם מהקשר ונתן לו את ההזדמנות – אותה לקח לקאו בשתי ידיים עם שער בכורה. "עומר הוא אחד הכישרונות שלנו ונמצא במגמת שיפור. יש לו עוד הרבה עבודה, אך מדובר בשחקן שמשקיע כל אימון", אמרו במועדון. לקאו צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט גם במשחק הגביע מול עפולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי