בעכו התלוננו בהתאחדות: קבוצות פונות לשחקנים שלנו

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | אודי ציטיאט

בשורות נועלת הטבלה זועמים על הצעות שזורמות לשחקני הקבוצה הנמצאים תחת חוזה. הצוות המקצועי מתקשה לאתר שחקני חיזוק, איציק כהן יקבל פנייה רשמית. מוליץ' החרים אימון ונמצא בדרך החוצה

(גודל טקסט)

תחושות קשות בהפועל עכו, לא רק מההפסד הנוסף והפעם לבני יהודה (2:1), אלא בעיקר מהעובדה שהקבוצה אינה מצליחה להנחית שחקני רכש חדשים לחיזוק הקבוצה ובינתיים שחררה חמישה שחקנים – כשנראה כי גם שחקן שישי יעזוב, החלוץ הסרבי פייסל מוליץ'.

כפי שפורסם בספורט1, מוליץ' קיבל הצעה להצטרף להפועל תל אביב ואף נכח במתחם חודורוב בשבוע שעבראך זכה להתנגדות חריפה מצדה של הנהלת עכו. במועדון אף מספרים על שיחות קשות בין השחקן לבין גורמים בהנהלה והשיא הגיע ביום שישי כאשר השחקן סירב להתאמן והודיע כי הוא חולה. "ככה לא מתנהג מקצוען, בטח לא תחת חוזה", זעמו בעכו והוסיפו: "לא מן הנמנע כי השחקן יעמוד בפני ועדת משמעת ולאחר מכן תתקבל החלטה לגבי עתידו". בנוסף בעכו זועמים על הפרסומים האחרונים לפיהם לא מעט שחקנים מבוקשים בקבוצות אחרות. "כל מי שנחשוב שהוא מתאים לנו, לא ישוחרר" אמרו במועדון. בעכו אף פנו במכתב להתאחדות לכדורגל והתלוננו על קבוצות שפנו לשחקניהם הנמצאים תחת חוזה.

יניב משולם מנכ"ל הפועל עכו מסר: "אנחנו רואים בחומרה רבה את התנהלות המועדונים שפונים לשחקנים תחת חוזה, בניגוד לתקנון. מקווים שההתאחדות לכדורגל תטפל בחומרה במקרה זה".

בכל מקרה, בעכו מבינים כי הקבוצה חייבת חיזוק כאשר גם מאמן הקבוצה אלדד שביט אמר לאחר המשחק: "אנחנו צריכים עזרה. אנחנו משחקים טוב במחצית הראשונה, אבל צריכים תמיכה במחצית השנייה". במועדון סיפרו השבוע כי יש כוונה להתחזק קודם כל בחלק האחורי ובמיוחד לאור עזיבתו של הבלם עמית ביטון והמועמד העיקרי הוא בלם הפועל רמת גן איציק כהן. גם שמו של בלם הפועל חיפה אופק פישלר עלה כמועמד.


מוליץ'. ועדת משמעת פנימית על הפרק (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי