גוברים הקולות להכרעה במינוי המאמן בסכנין. זגורי לא יעזוב

חואן קרלוס
חואן קרלוס | מאור אלקסלסי

האוהדים הביעו כעס רב כלפי ההנהלה ואם לא ימונה בקרוב מחליף לפליקס נעים שפוטר, תיפתח מחאה ביציעים. הקשר הודח מהסגל בעקבות עימות עם חואן קרלוס, אך לא צפוי לעזוב. שמו של ראובן עטר עלה כמועמד

(גודל טקסט)

זעם גדול בקרב אוהדי בני סכנין כלפי הנהלת הקבוצה על כך שטרם מונה מאמן חדש במקומו של פליקס נעים, שפוטר לפני שבועיים. במשך דקות ארוכות קיללו אוהדי סכנין את ההנהלה ובראשה היו"ר מוחמד אבו יונס, ונראה כי ההנהלה תתכנס לישיבה מיוחדת ולאחריה תצא ההחלטה.

במועדון ממשיכים לדבר על רצון להביא את מרקו בלבול, אך בשלב זה נתקלים בסירוב מצד ההתאחדות לכדורגל ולכן תצטרך להתקבל אופציה אחרת. קברניטי הקבוצה שוללים את האפשרות כי מאמן הכושר חואן קרלוס ימשיך כמאמן ראשי ולכן כבר בימים הקרובים יגיע מחליף. בין המועמדים נמצאים שלומי דורה, אייל לחמן, טל בנין ואריק בנאדו, אך לא מן הנמנע כי אבו יונס שבסופו של דבר יהיה זה שייתן את המילה האחרונה ויפתיע במועמד נוסף – כפי שעשה עם נעים בתחילת העונה. בימים האחרונים עלה גם שמו של ראובן עטר שזוכה להמלצות מאנשי כדורגל שונים. "גם בהנהלה מבינים כי צריכים מאמן, אבל רוצים להביא מאמן ראוי שימשיך גם בעונה הבאה ולכן ההנהלה רוצה לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור המועדון" אמרו בסכנין.

בסכנין התאכזבו קשות מההפסד שהחזיר אותם לחשוב על מאבקי התחתית הרותחת. בנוסף לכך, המגן עלי עותמאן הוחלף במהלך המחצית הראשונה כאשר מתח את השריר והחלוץ הצעיר אוסמה חלאיילה נפצע בראשו לקראת הסיום ופונה לבית החולים. עוד קודם לכן הבלם אברהם פאס שסבל ממתיחה לא עבר מבחן כשירות ולכן נותר מחוץ לסגל. כל אלה מצטרפים לעלאא אבו סלאח ומוחמד כליבאת שנעדרים כבר מספר שבועות.

החלוץ עידן שמש, שערך רק שני אימונים השבוע, נותר מחוץ לסגל מחשש כי אינו כשיר במאה אחוזים. הפתעה נוספת הייתה הישארותו מחוץ לסגל של הקשר ישראל זגורי והסיבה היא מקצועית. בסביבתו של זגורי סיפרו כי לפני מספר שבועות התעמת השחקן עם קרלוס ומאז יש נתק ביניהם. בכל מקרה מקורביו של הקשר סיפרו כי למרות שנותר מחוץ לסגל, זגורי אינו מתכוון לעזוב את הקבוצה, אלא ימתין למינויו של מאמן חדש.


ישראל זגורי. הסיבה לישיבה ביציע הייתה מקצועית (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי