איבנצ'יץ' עבר בבקרה, יהיה בסגל מול הפועל באר שבע

יוסיפ איבנצ'יץ'
יוסיפ איבנצ'יץ' | אתר רשמי

האדומים מהכרמל הצליחו לרשום את חלוץ הרכש לפני המשחק מול האלופה (20:30, ספורט1). פלקושצ'נקו צפוי לפתוח בהרכב כדי לא לסכן את ממן, שימתין על הספסל

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תגיע היום (ראשון, לאצטדיון "טוטו טרנר" לעוד קרב צמרת, הפעם מול הפועל באר שבע . בחיפה מקווים לחזור למסלול ההצלחות לאחר ה-2:0 מול בית"ר ירושלים במחזור שעבר, שהיה ההפסד הביתי הראשון העונה. הקבוצה תשהה בבית מלון בדרום עד למשחק, שם נמצא גם הבעלים יואב כץ ששוחח עם השחקנים וביקש מהם להפגין את אותה ההקרבה שאפיינה את הקבוצה בתחילת העונה.

במקביל, במועדון הצליחו להעביר ברגע האחרון את חלוץ הרכש החדש יוסיפ איבנצ'יץ' בבקרה התקציבית. כפי שפורסם בספורט1 כבר לפני שבועיים, בחיפה סימנו את אקס אשקלון כחיזוק לחלק ההתקפי ורק אתמול החלוץ חתם רשמית בקבוצה. איבנצ'יץ' גם ערך אימון ראשון בחיפה ויהיה בסגל למשחק מול האלופה. 

מבחינה מקצועית, נראה שהפועל חיפה תגיע למשחק בהרכב החזק ביותר, פרט לקפטן חנן ממן שנפצע ובספק. ממן סבל ממתיחה ולא התאמן במהלך השבוע ולכן במועדון רוצים לא לסכן אותו ולהעלות אותו מהספסל במידת הצורך. מי שצפוי להחליפו הוא מקסים פלקושצ'נקו.


איבנצ'יץ'. יעבור בבקרה? (הפועל חיפה, רשמי)


הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רסמוס סטוידטט, רוסלן ברסקי, מקסים פרקושצנקו, ראדו גינסארי, עדן בן בסט ואלון תורג'מן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי