גילי ורמוט ועומר דמארי מחוץ לסגל מול מכבי תל אביב

מכבי חיפה חוגגת ניצחון חוץ ראשון העונה בליגה
מכבי חיפה חוגגת ניצחון חוץ ראשון העונה בליגה | דני מרון

הקשר עדיין לא החלים כדי להשתתף במשחק הקשה מול הצהובים (שני, 21:00), גם בן דוד וזנטי בחוץ. קלאוס, קאיו ומאיר צפויים לפתוח. במועדון חוששים מעימותים בקרב האוהדים. הקופים הירוקים: "תבואו לקחת רגליים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
דריכות שיא במכבי חיפה לקראת המשחק מחר (שני, 21:00) מול מכבי תל אביב. פרט ליריבות רבת השנים בין שני המועדונים, הירוקים מקווים להמשיך את מסע ההצלחות של התקופה האחרונה בו הקבוצה עלתה לשמינית גמר גביע המדינה והביסה במחזור האחרון את הפועל רעננה 0:3. "ניצחון על מכבי ואנחנו רק שש נקודות מהפלייאוף העליון", אמרו הבוקר במועדון מהכרמל. "כל העונה תיפתח מחדש".


מבחינה מקצועית, חזרו אתמול שחקני הקבוצה לאימונים והצוות המקצועי ערך אסיפה טקטית בה דובר על החלקים החזקים של מכבי תל אביב. בחיפה צפויים לערוך שינוי אחד לקראת המשחק, כאשר נראה שהחלוץ היווני קלאוס יפתח על חשבונו של מוחמד עוואד. במועדון התרשמו לטובה מהכניסה של החלוץ כמחליף בשני המשחקים האחרונים ומאמינים שיוכל לתת תפוקה מספקת מול הצהובים.



הקשר גילי ורמוט והחלוץ עומר דמארי יישארו מחוץ לסגל, כך החליטו צמד המאמנים רוב מאס ואיתי מרדכי. במועדון הסבירו כי ורמוט ערך שני אימונים בלבד מאז החלמתו ובקבוצה חושבים כי הוא לא מוכן למשחק הקשה מול הצהובים, ואילו ההחלטה לגבי דמארי היא מקצועית. אומנם החלוץ חזר מפציעה ואף ערך מספר אימונים מלאים, אך הצוות המקצועי מעדיף שחקנים אחרים על פניו.
גם שי בן דוד ועמית זנטי מחוץ לסגל מסיבה מקצועית.


בהגנה, רז מאיר ימשיך לקבל את הקרדיט כמגן על חשבונו של ארנטס מאבוקה שמעמדו נחלש לאחרונה וקאיו הברזילאי ימשיך ב-11 לאחר תצוגה מצוינת מול רעננה. הקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב אמור לשוב לסגל הקבוצה ולחכות להזדמנות שלו על הספסל.




קלאוס. צפוי לפתוח (עדי אבישי)


מי שהיה מעט מאוכזב מהעובדה שלא יפתח בהרכב הוא הקשר שלומי אזולאי, שהיה מצוין כשעלה מהספסל מול רעננה, אך בחיפה עדיין מנסים להחזירו לכושר מלא בהדרגה ובשלב זה החליטו להשאירו על הספסל בפתיחת המשחק. במועדון מקווים לאצטדיון מלא מחר ועדיין מביעים חשש מסוים מעימותים של מחנות אוהדים כאלה ואחרים בתוך הקהל הירוק. "נעביר את כל החומר הדרוש למשטרה ומקווים שהמשחק יעבור בשקט", אמרו במכבי חיפה.


הרכב משוער: עומרי גלזר, רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, יונתן לוי, גל אלברמן, רועי קהת, קאיו, סינטהיו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, סטפנוס אתנסיאדיס.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי