קלינגר רוצה חיזוק נוסף, כץ מעוניין רק בצירופו של שחקן בכיר

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

אחרי צירופם של איבנצ'יץ' ומיטרבסקי, מאמן הפועל חיפה מחפש שדרוג מקומי לסגל אולם הבעלים לא מוכן להתפשר. מאמץ להאריך את חוזיהם של תמאש, ממן ושיימן. פישלר הושאל לבית"ר ת"א/רמלה

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים היו בהפועל חיפה לאחר ה-1:1 אמש (ראשון) במשחק חוץ מול האלופה הפועל באר שבע. מצד אחד, הביעו שביעות רצון מהתצוגה של הקבוצה ובעיקר מהעובדה שהם שיחקו שווה בשווה במשחק החוץ הקשה בליגה, אך מצד שני היו כאלה שטענו כי עם מעט יותר דיוק, האורחת הייתה יכולה לחזור עם מלוא הנקודות. "הוכחנו שאנחנו לא נופלים מאף קבוצה בליגה. היינו מסודרים ויצאו למספר רב של התקפות ומעט יותר דיוק בחלק ההתקפי ויכולנו לכבוש עוד שערים", אמר אחד השחקנים בסיום.

גם ניר קלינגר נשמע מהוסס: "אני חושב שאנחנו יוצאים ברגשות מעורבים. הובלנו והיו לנו עוד מצבים להגדיל את התוצאה אבל גם באר שבע הגיעה למצבים". בנוסף בקבוצה גם הסבירו כי השער של באר שבע נכבש לאחר טעות קשה של הבלם גבריאל תמאש. המאמן חילק שבחים לכוכב שלו: "השחקן הכי טוב שלנו עשה שגיאה וזה קורה. אני מגבה אותו לחלוטין וכלל לא מתייחס לזה. שיחקנו טוב כקבוצה שמאמינה בעצמה ועם יכולת מנטאלית גבוהה וזה נותן לנו גאווה להמשך הדרך".

בכל מקרה, במועדון מבינים כי לאו דווקא המשחקים מול קבוצות הצמרת יקבעו את האליפות אלא משחקים מול הקבוצות הבינוניות כמו עירוני קריית שמונה בשבת הקרובה. בינתיים הבעלים יואב כץ יתחיל בסבב פגישות מול שחקנים שאין להם חוזה לעונה הבאה כמו תמאש, חנן ממן, שמואל שיימן.


דורש חיזוק. קלינגר (דני מרון) 

קלינגר התייחס לחיזורים של באר שבע לממן: "זה בסדר שמחזרים אחרי ממן כמו שיחזרו אחרי הרבה שחקנים שלנו. אני חושב שממן יישאר בהפועל חיפה". בנוסף, כץ צפוי להיפגש עם עדן בן בסט ולהציע לו חוזה ארוך טווח. "יואב כבר התחיל לשוחח וכעת ינסה להאיץ את התהליך". מאידך לאחר הצטרפותם של ריקו מיטרבסקי, שעדיין לא קיבל הזדמנות, ויוסיפ איבנצ'יץ', שקיבל אמש דקות ראשונות. במועדון סיפרו כי למרות רצונו של קלינגר להתחזק בעוד ישראלי, כץ מתנגד למהלך אלא אם יגיע כוכב בכיר.

הבלם אופק פישלר שלא נכלל בסגל לבאר שבע יעבור בהשאלה עד תום העונה לבית"ר ת"א/רמלה, שהציעה לו יותר כסף מאשר הפועל עכו שגם היתה חפצה בשירותיו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי