מנחם קורצקי: פושה? הוא עוד יעזור לנו בהמשך

ג'ורדן פושה מול בוריס קליימן
ג'ורדן פושה מול בוריס קליימן | יוני אריאלי

מאמן רעננה נשמע סותר בסוף המשחק בו ניצחה קבוצתו 0:1 באשקלון את השמועות על עזיבה של החלוץ. מחמאות לעידו לוי שחזר מפציעה ("כמו רכש בינואר") ולקמארה ("הנוגח הכי טוב בליגה")

(גודל טקסט)

הפועל רעננה ניצחה אתמול את הפועל אשקלון 0:1 בפעם הראשונה במסגרת ליגת העל. מאמן מנחם קורצקי ושחקניו פתחו פער של ארבע נקודות (16 מול 12) מהקו האדום בו נמצאת אשדוד.

"עבר עלינו שבוע לא פשוט לאחר ההפסד בבית למכבי חיפה והיכולת החלשה במחצית השנייה", סיכם קורצקי, "הניצחון על אשקלון ייתן הרבה כוח להמשך הדרך כי יש בקבוצה חבורה של גברים. ברוב המשחקים היו חסרים לנו הדברים הקטנים והאיכות בהתקפה ".

רעננה תצרף כנראה חלוץ זר במקומו של הצרפתי ג'ורדן פושה שעלה אתמול רק כמחליף ומבוקש בהפועל תל אביב. עם זאת, קורצקי נשמע אחרת כשאמר: "פושה היה על הספסל כי רצינו מהירות באגפים, הוא עוד יעזור לנו בהמשך".

הבלם עידו לוי שב לשחק לאחר היעדרות של שלושה חודשים בשל פציעה. בקבוצה הבהירו כי עידו לוי הוא מנהיג ההגנה והחזרה שלו שווה לשחקן רכש בחלון ההעברות של ינואר. לקראת המשחק הבית נגד בני יהודה ישוב להרכב הבלם בן והבה, שהיה מורחק מול אשקלון. השוער מבוליביה גיירמו ויסקארה אמור לרשום את הבכורה שלו כבר נגד הזהובים.


עלי קמארה. הגדולות כבר עוקבות אחריו (דני מרון)

למחמאות גדולות זכה אתמול הבלם עלי מוחמד קמארה שכבש את שער הניצחון בנגיחה. הבלם הצעיר כבר זוכה למעקב מהקבוצות הבכירות. ברעננה טענו כי משחק הראש של קמארה הוא הטוב ביותר בליגת העל ואתמול היה יכול להבקיע בנגיחות שני שערים נוספים.

"ניצחון החוץ על הפועל אשקלון הוא נאה ומוסיף ביטחון", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אם נמשיך להיות קבוצה שבמגרשה הביתי מתקשה לנצח לאורך כל הדרך העונה נסתבך שוב. נקודות צריכים להביא גם מקבוצות הצמרת ולא רק מהקבוצות נגדן אנחנו נאבקים בתחתית הטבלה ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי