שבר ברגל לעדן בן בסט, הפועל ת"א בעקבות תמאש

עדן בן בסט
עדן בן בסט | דני מרון

חלוץ הפועל חיפה ייעדר כשבועיים מהמגרשים אחרי שנפגע נגד הפועל ב"ש. בקבוצה מעוניינים להאריך את חוזהו של הבלם, אך במקביל האדומים מהלאומית הביעו עניין, כמו גם ק"ש

(גודל טקסט)

לאחר התיקו במשחק החוץ מול הפועל באר שבע, יפתחו בהפועל חיפה כעת בהכנות למשחק הליגה הקרוב מול עירוני קריית שמונה שייערך בשבת. בחיפה מבינים כי למרות ההופעה המכובדת בטרנר, הקבוצה צריכה להשיג ניצחונות במשחקי הבית כדי להישאר חלק ממאבקי הצמרת הגבוהה.

הקבוצה תגיע למשחק הזה ללא החלוץ עדן בן בסט שנפגע במשחק מול באר שבע והבוקר עבר צילום רנטגן בו אובחן שבר קטן בעצם המסרק בכף הרגל. החלוץ יגובס וייעדר כשבועיים מהמגרשים. לעומת זאת, מי שצפוי לחזור להרכב הוא הקפטן חנן ממן שסבל לאחרונה ממתיחה ועלה כמחליף מול באר שבע. בן בסט יחמיץ כמובן גם את משחק הגביע בעכו בשבוע הבא. 

במקביל הבעלים יואב כץ יתחיל כעת בשיחות עם השחקנים שאין להם חוזה לעונה הבאה. בין השחקנים נמצא גם הבלם הרומני גבריאל תמאש שנחשב לבלם הטוב בליגה. הרומני מסיים את חוזהו בתום העונה ובחיפה ירצו לראות אותו בקבוצה גם בשנים הבאות. תמאש, 34, צפוי לבקש חוזה ארוך טווח לפחות של שנתיים בכדי להמשיך בקבוצה. במקביל הבלם זוכה להתעניינות מצד קבוצות אחרות בישראל כשהפועל תל אביב וק"ש כבר עוקבות אחר ההתפתחויות בין הבלם לבין כץ. "תמאש נהנה בחיפה, אבל ירצה חוזה ארוך כדי להישאר", אמרו בסביבתו של השחקן.

בן בסט
בן בסט. חוסר מזל (דני מרון)

עוד לפני המשחק תערוך חיפה טקס לחלוץ העבר בני אלון שנמצא במקום השלישי בטבלת הכובשים עם 58 כיבושים. אלון יגיע ארצה בסוף השבוע. אגב בן בסט שכבש מול באר שבע עלה למקום החמישי בטבלת כל הזמנים של הפועל חיפה כאשר כבש את שערו ה-50 במדי האדומים מהכרמל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי