בן מנספורד: אלי דסה יודע שהוא יישאר איתנו ככל שניתן

בן מנספורד עם שרן ייני ואיתן טיבי
בן מנספורד עם שרן ייני ואיתן טיבי | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מנכ"ל מכבי ת"א התראיין באירוע לחניכת המגרש המחודש באור יהודה והתייחס ליום שאחרי האצטדיון בנתניה: "האוהדים אוהבים את בלומפילד, נראה מה הכי טוב עבורנו". וגם: עתידו של המגן, המו"מ עם ריקן ועזיבת סושיץ'

(גודל טקסט)

יממה לאחר ה-1:3 המשכנע של מכבי תל אביב ב"סמי עופר" על מכבי חיפה, התייצבו היום נציגי המועדון באור יהודה למען חניכת האצטדיון המחודש ע"ש משה נעמן. בין הנוכחים היו מנכ"ל הצהובים בן מנספורד ואיתו עומר אצילי הפצוע, מתוכנן לשוב בעוד כחודש לאימונים, אופיר דוידזאדה, איתן טיבי, שרן ייני, פרדראג ראיקוביץ' וכובשי השערים אמש, וידאר קיארטנסון וכריסטיאן באטוקיו.

בן מנספורד, שבפעם האחרונה שוחח עם התקשורת לאחר ההפסד להפועל באר שבע בסיבוב הראשון ב"טרנר" לפני כחודשיים, אמר היום כשחיוך על פניו: "בכדורגל מה שחשוב הוא לא לרדת לשפל גם אחרי אכזבות כמו בבאר שבע וגם לא לאבד פרופורציות ולחשוב רחוק מדי. שמעתי את התגובה של ג'ורדי אחרי המשחק אתמול וקשה לי לומר דברים שונים. חשוב ששמרנו על הביחד שלנו וככה עלינו להמשיך. ג'ורדי אומר שצריך להסתכל על העונה שבוע אחרי שבוע וכך נחשוב ונראה היכן נהיה בעתיד".

אם הם פייבוריטים לאליפות: "זה נחמד אם מישהו הפך אותנו לפייבוריטים, בניגוד לאנגליה אין הרבה כאלה. כל הצוות המקצועי שלנו בקריית שלום מדי יום מנסה שהקבוצה תשחק טוב וחזק. הטבלה בדרך כלל לא משקרת".

הארכת חוזים לשחקנים כמו אבי ריקן ואלי דסה: "אני לא יכול להתייחס לכך. יש לנו סגל טוב ותמיד נרצה לשפר ולהיות הכי טובים, אבל כרגע מגיע את הכבוד לשחקנים. היו בקיץ מספר שינויים בסגל, היו שחקנים שעזבו ושבאו, אבל ראיתם את הקבוצה אתמול עומדת ביחד ב-1:2, ייצרנו מצבים וכבשנו את השלישי. בוא נחשוב על דברים חיוביים ונחמיא לסגל שעושה עבודה טובה. אם יהיה משהו אתם תדעו, אבל בינתיים אני לא חושב שזה חלון טוב לעסקים כי זה משפיע על הטווח הארוך. נעשה את מה שעלינו לעשות. אלי יודע שנשאיר אותו ככל שניתן, כך שעם האופציה עליו יש לו עוד 18 חודשים כאן. כל עדכון על אבי ריקן יתפרסם באתר הרשמי של מכבי תל אביב".


מנספורד מאריך את חוזהו של מיכה. בקרוב גם ריקן? (מכבי תל אביב)


שינויים בסגל בינואר הקרוב
: "אנחנו תמיד רוצים לשפר את הסגל, כמו שאמרתי, אבל אני לא חושב שינואר זה חלון טוב. הסגל שלנו מאוחד ורעב ואם נוכל לבצע שינוי או שניים בשביל דחיפה, נעשה זאת, אבל יש סגל פנטסטי. אני משוכנע שטינו סושיץ' מאוכזב ממעמדו, אבל אשאיר זאת לג'ורדי קרויף. אם תהיה עסקה שתתאים למכבי ותתאים לטינו, אז הכל אפשרי".


חנוכת המגרש באור יהודה
: "חשוב שישראל תשתפר, עבר זמן רב מאז העפילה לטורניר גדול. מה שהמדינה צריכה לשפר היא את המגרשים וכאן יש מתקן חדש ונהדר. אנחנו שמחים להגיע ולתמוך".

בניית אצטדיון באור יהודה בעתיד: "אני יודע כמה האוהדים מעריכים את בלומפילד. כמועדון אנחנו נחקור ונבדוק את כל האפשרויות עבורנו לטווח הארוך. כשנדע היכן נשחק אחרי האצטדיון בנתניה, האוהדים יעודכנו על כך ראשונים".


מנספורד ושחקני מכבי תל אביב באירוע באור יהודה (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי