מו אלאך החליט: רוצה לצרף את מרואן קבהא כבר בינואר

קבהא
קבהא | אודי ציטיאט

המנהל המקצועי של מכבי חיפה הבין כי יש צורך לחזק את מרכז המגרש לקראת החלק השני של העונה, צפויה שיחה בין הצדדים בימים הקרובים. במועדון ממתינים להחלטה של ורמוט

(גודל טקסט)

אווירה שקטה הייתה אתמול (שלישי) באימון מכבי חיפה לאחר ההפסד הביתי הכואב למכבי תל אביב (3:1). לאחר שבוע בו חזרו החיוכים בקרב שחקני חיפה הגיעה הנפילה במשחק מול הצהובים והשקט חזר לכפר גלים.

השחקנים ערכו אימון שחרור ובצוות המקצועי ערכו אסיפה בה דיברו על הטעויות במשחק ביום שני. "היו לא מעט שחקנים ששיחקו בצורה חלשה ומתחת לרמה הרגילה שלהם", אמרו בצוות המקצועי. מצד שני שיבחו במועדון את המהלך שהביא לשער המצמק של ניקיטה רוקאביצה. היום זכו השחקנים ליום חופשי ומחר יתחילו בהכנות לקראת המשחק בשבת מול מ.ס אשדוד שיכול להיות קריטי במאבקי התחתית.

בנוסף במועדון אמרו כי אחת הסיבות העיקריות להפסד מול הצהובים הייתה החולשה במרכז השדה כאשר גם רועי קהת וקאיו היו חלשים מול הקשרים בצהוב ובחיפה מעוניינים להתחזק בתחום הזה. המנהל הטכני מו אלאך הביע רצון להתחזק בקשר מרכזי כבר במועד ההעברות הקרוב וזאת בניגוד לרצונו מלפני חודש להמתין לחיזוק ולשינויים בסיום העונה.

המועמד העיקרי מבחינת חיפה לחיזוק הוא קשרה של מאריבור מרואן קבהא. כפי שפורסם בספורט1 כבר לפני שבועיים נעשו גישושים ראשונים מצד הירוקים לשחקן שמחזיק בהצעות גם ממכבי ת"א והפועל באר שבע ואילו בחיפה מתכוונים להאיץ את השיחות מול הקשר. לא מן הנמנע כי כבר עד סוף השבוע תיערך שיחה בין נציגי חיפה לנציגיו של קבהא כדי לנסות ולבצע את המהלך עד סוף חודש ינואר. "מרואן שחקן מצוין שנמצא בהתקדמות והוא יודע שבחיפה יקבל את התפקיד המרכזי בקישור", אמרו בחיפה והוסיפו: "כדי שהמהלך יקרה אז צריך שני צדדים והצד של חיפה כבר קיים". במועדון הירוק הסבירו כי בתחילה תהו אם לנסות ולצרף שחקן זר בעמדה הזו, אך בשלב זה ינסו למצות את השיחות מול קשר הנבחרת.

מרואן קבהא. אלאך החליט (אודי ציטיאט)
מרואן קבהא. אלאך החליט (אודי ציטיאט)

מאידך במועדון שומעים את השיחות לפיהן הקשר גילי ורמוט שצפוי לחזור לסגל בשבת מבוקש במספר קבוצות ובעיקר ביריבה העירונית, הפועל חיפה, אך במועדון לא מתרגשים ומבהירים כי כל עוד ורמוט לא פנה למועדון והביע את רצונו אז הוא חלק מסגל הקבוצה.

גילי ורמוט. מחכים להחלטתו (עדי אבישי)
גילי ורמוט. מחכים להחלטתו (עדי אבישי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי