פול אדגר הוצע למ.ס אשדוד, אור אינברום מוכן לחזור

פול אדגר
פול אדגר | דני מרון

קשרה של בית"ר ירושלים נמצא ברשימות של תורג'מן, כמו גם נונו רייס מפנאתינייקוס. האקס יחזיר תשובה בשבוע הבא. השחקנים מאמינים: הניצחון הביתי הראשון יושג מול מכבי חיפה (שבת, 18:15, ספורט4)

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד מתכוננת למשחק הביתי נגד מכבי חיפה (שבת, 18:15, ספורט4). בקבוצה מודאגים מהעבודה שהקבוצה לא מצליחה לנצח במגרשה ומתחילת העונה צברה שתי נקודות בלבד במשחקי הבית. למרות זאת, המאמן עמיר תורג'מן ממשיך לעודד את השחקנים ובקרב השחקנים ישנה תחושה שהניצחון הראשון העונה באצטדיון י"א יושג דווקא על חשבונה של הקבוצה הבינונית מהכרמל.

תורג'מן ממשיך בניסיונות החיזוק, אך נכון לעכשיו מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף מסרב להעביר בהשאלה את חוסה רודריגס או כריסטיאן באטוקיו, שעל ההתעניינות בהם פורסם בספורט1. ההערכה היא שהשניים לא יסכימו לעבור לקבוצת תחתית.

ראשי אשדוד שוחחו בימים האחרונים עם אור אינברום, השוהה עם קבוצתו הסלובנית מאריבור, על האפשרות שישוב כבר בינואר ויסייע לקבוצה עד תום העונה. השחקן מעוניין לשוב ולעזור במאבקי ההישרדות והבהיר כי עד השבוע הבא תתקבל תשובה סופית מגנט ממנה הוא מושאל למאריבור.

פול אדגר מבית"ר ירושלים הוצע לתורג'מן, שבוחן את מועמדותו כמו גם של הקשר הפורטוגלי נונו רייס מפנאתינייקוס. כפי שפרסמנו, בבית"ר קיבלו החלטה לשחרר את אדגר אם יימצא בלם זר. חמישה שחקנים זרים נוספים נמצאים ברשימות של תורג'מן. הכוונה היא למצוא קבוצה לברזילאי אדילסון בהייה.

פול אדגר. יעבור לאשדוד? (דני מרון)
פול אדגר. יעבור לאשדוד? (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי