רוב מאס: אם ננצח את אשדוד נעשה צעד גדול בשביל לא לרדת

רוב מאס
רוב מאס | מכבי חיפה, אתר רשמי

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת המשחק בשבת (18:15, ספורט4) מול החבורה של תורג'מן: "לא מודאג מירידה ללאומית". אלברמן: "שבע שנים הייתי בקבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. הרמה שלי לא מספקת"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מכבי חיפה מאוכזבת מההפסד 3:1 למכבי תל אביב ביום שני האחרון, אך כבר בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) תתארח אצל מ.ס אשדוד בנסיון לצאת עם ניצחון מעודד לקראת עוד מפגש נגד הצהובים, הפעם בשמינית גמר גביע המדינה. בשעה זו מקיימת הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק, ורוב מאס מספר על ההכנות.

מאס פתח: "היריבה שלנו הייתה ברמה אחרת ואנחנו צריכים ללמוד מזה. במחצית אמרתי לשחקנים שיש לנו סיכוי אם נשחק יותר טוב. איבדנו יותר מדי כדורים בקלות ומכבי ת"א יכולה להעניש. מצפים שננצח אותם, אבל במצב של הקבוצה כרגע זה לא דבר רגיל".


המגרש הקטן באשדוד: "אנחנו צריכים להזיז את הכדור ולחכות שיהיה מרווח. זה לא משנה איזה מגרש. צריך להיות סבלניים. אנחנו רוצים לשמור על הכדור ולתקוף ברגע הנכון".

גל אלברמן. לא רגיל לסיטואציה (דני מרון)
גל אלברמן. לא רגיל לסיטואציה (דני מרון)

הנעת הכדור: "אני חושב שאנחנו מוכנים לכך כי גם רעננה שיחקו כמו אשדוד והעניין הוא כמה בטוחות המסירות. יש לנו יריבה שאנחנו חייבים להתרכז מולה. נגד ב"ש או ת"א זה שונה כי יש להם יותר שיטות, האם אומרים שננצח את מכבי תל אביב? זה לא רגיל שננצח אותם".

היכולת: "אני לא רואה מכבי חיפה אחרת, אלא פשוט אני רואה שחקנים טובים. יש לנו את קאיו, רועי קהת, בכדורגל הישראלי הקווים לפעמים יותר מדי פתוחים. אם אנחנו מאבדים את הכדור מרכז השדה שלנו מופקר".

ירידה ללאומית: "אני לא מודאג מירידה לליגה השנייה. המציאות היא שאנחנו לא בפלייאוף העליון. אנחנו צריכים להסתכל למטה. אם ננצח, נעשה צעד גדול בשביל לא לרדת".

מאס
מאס. נתקל ביריבה לא רגילה (ערן לוף)

הקשר גל אלברמן הוסיף: "אני לא רגיל לסיטואציה פה, שבע שנים הייתי בקבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה אבל כעת אנחנו פה עם שחקנים חדשים וזה טבעי שיקח זמן להתחבר. זה לא תירוץ, זה פשוט ככה. אני יודע שהרמה שלי לא מספיק טובה בינתיים, זאת כרגע המציאות ואנחנו לא מנסים לברוח ממנה. אני מנסה לעשות ככל יכולתי כדי לעזור, אנחנו צריכים לקחת אחריות ולשחק טוב יותר, גם אני וגם החברים שלי".

הבעיה המקצועית: "הבעיה שלנו היא לא כל מיני סיסמאות כמו לב ונשמה. לב ונשמה אלה דברים שכל אחד שמשחק כדורגל צריך להביא איתו אז בואו נהיה אמיתיים, זה לא בהכרח קשור ללב ונשמה, אנחנו לא משחקים טוב וצריכים להשתפר. זאת מציאות ואין שום דבר נסתר שלא רואים. חוסר יציבות זה משהו שמאפיין אותנו מתחילת העונה ומה שהצלחנו לייצר עד עכשיו זה בעיקר מומנטום שלילי".

מצב הקבוצה: "זה לא הזמן הנכון לתת את השקפת עולמי על המצב של חיפה. יש אנשים שזה תפקידם לשפר ולתקן את זה. חוסר היציבות מאפיין אותנו מתחילת העונה. עברנו הרבה משחקים שהיו צומת. זה לא יהיה משחק מכריע. זה משחק חשוב ומשמעותי. אנחנו באמצע והמשחקים הקרובים יכריעו לאן מועדות פנינו, אבל זה לא משחק שיכריע את העונה. נצטרך להיות במיטבנו כדי להשיג שלוש נקודות".

אלברמן
אלברמן. הבעיה היא לא בססמאות (אודי ציטיאט)

המגרש באשדוד: "כמו שאתם יודעים זאת שנה ראשונה שלי במכבי חיפה אז אני פחות יכול לדבר על ההיסטוריה של חיפה בי"א, אבל אני מכיר את המגרש באשדוד ממשחקים קודמים שלי בליגה ואין ספק שזה מגרש קשה. ננסה לנצח למרות הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי