תורג'מן: אנחנו שווים לכל קבוצה בליגה, לא רק למכבי חיפה

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

מאמן מ.ס. אשדוד ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק החשוב מול הירוקים בשבת (18:15, ספורט4): "צריכים להגיע מוכנים, צנועים ולעשות את העבודה". ג'ראפי: "באים לנצח"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי ה-2:2 מול מכבי נתניה שהיה המשחק השני ברציפות שלה ללא ניצחון, מ.ס. אשדוד תארח את מכבי חיפה בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) למשחק מכריע עבורה בקרב נגד הירידה.

מאמן הקבוצה עמיר תורג'מן אמר לקראת המשחק:"לא אוהב לתת כותרות של 'סופר קריטי', אצלנו עכשיו בתקופה הזאת כל משחק הוא מאוד חשוב ואנחנו מודעים לזה, אבל יחד עם זה אנחנו באים לשחק כדורגל, לעשות את העבודה שלנו כדי לעשות את הדברים טוב, בטח בבית שאנחנו עדיין מתקשים ואני מקווה שכבר המשחק הזה נראה קבוצה שיודעת מה היא רוצה עד הסוף".


איך הוא חושב שהמשחק יסתיים: 
"אני יכול להגיד מה שאני רוצה, גם שניקח אליפות, זה לא משנה. אנחנו מאוד רוצים לנצח וגם שבוע שעבר רצינו, אבל זה הסתיים בתיקו. בסופו של דבר זה לא מה שאנחנו אומרים אלא עושים. כמה שמדברים על זה שמכבי חיפה קבוצה במשבר, יש שם שחקנים עם הרבה עוצמה ואנחנו לא יכולים לזלזל. צריכים להגיע מוכנים, צנועים ולעשות את העבודה".


תורג'מן. מאמין במגרש הביתי (דני מרון)

מאזן הכוחות: "אנחנו שווים לכל קבוצה בליגה, זה לא קשור למכבי חיפה או קבוצה אחרת. אנחנו לא תמיד מצליחים עד הסוף לשמור את התוצאה, אבל בסך הכל אנחנו תחרותיים ועושים דברים נכון, וצריכים לעשות אותם עוד יותר נכון כדי שקצב צבירת הנקודות ישתפר, למרות שאני מאוד מרוצה מההתקדמות של הקבוצה"


משחקי הבית:
"בגדול אני חושב שגם קבוצות אחרות שבאות אלינו באות יותר דרוכות, כמו שאנחנו באים דרוכים מאוד למשחקי חוץ. בבית אנחנו צריכים לתת מעבר למה שיש לנו כי לא עושים לנו שום הנחה. בסופו של דבר זה המגרש הביתי שלנו וצריך להיות אוגר הנקודות מספר אחת. זה עדיין לא שם, אבל אני בטוח שזה גם יהיה ונאגור לא מעט נקודות בבית".


ג'ראפי. בא לנצח (דני מרון)

שוער הקבוצה יואב ג'ראפי הוסיף: "אנחנו לכל משחק מתכוננים אותו דבר, כל משחק גדול בשבילנו ומכוונים לנצח וזה לא משנה בבית או בחוץ. מקווים לעשות תוצאה טובה. מכבי חיפה מועדון גדול ואנחנו באים לנצח". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי