ורמוט יערוך שיחה עם ראשי מכבי חיפה בנוגע למעמדו

גילי ורמוט
גילי ורמוט | דני מרון

למרות שהאריך חוזה לאחרונה, הקשר נשאר מחוץ לסגל מול מ.ס. אשדוד הערב (18:15, ספורט4) ולא מרוצה. "בקבוצה אמרו שאין הרבה שחקנים כמוהו", אמרו מקרוביו. גם דמארי שיישאר ביציע עשוי לבחון את מצבו מחדש

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה תשחק הערב (שבת, 18:15, שידור ישיר בספורט4) מול מ.ס. אשדוד, במה שמוגדר כאחד המשחקים החשובים של הקבוצה העונה. דבר לא פחות משמעותי עוד לפני המשחק הוא העובדה שגילי ורמוט ועומר דמארי נותרו שוב מחוץ לסגל. הקשר חתם רק לפני יותר מחודש ימים על חוזה חדש בקבוצה, אבל נראה כי לאחרונה איבד את מקומו אפילו בסגל הירוקים.

על פי החוזה החדש, ורמוט צפוי לשחק ב-70 אחוזים מהמשחקים ובשלב זה עומד בהסכם, אך השבועות האחרונים מצביעים אחרת ממעמדו ולכן הוא צפוי לערוך שיחה עם ראשי המועדון בכדי לבחון את מעמדו החדש. הקשר אומנם סבל ממחלה לאחרונה, אך ציפה לחזור לסגל הקבוצה ואף להיות בהרכב, במיוחד לאור היכולת החלשה של הירוקים מול מכבי תל אביב. בסביבתו של ורמוט תהו מה הסיבה לכך ששוב נותר מחוץ לסגל. "גם בצוות המקצועי הודו שמול מכבי תל אביב שחקנים היו מתחת לרמתם ואולי צריך לשנות. ואין הרבה שחקנים כמו ורמוט בקבוצה. מדובר באמירה של חיפה", אמרו מקורביו של השחקן.

גם דמארי הופתע שנותר שוב מחוץ לסגל. החלוץ, שאף הביע את רצונו לעזוב את הקבוצה לפני חוד,ש נפגש עם המנהל הטכני מו אלאך והמנכ"ל אסף בן דב ושמע מהשניים שהם מכבדים את חוזהו והיו רוצים להשאירו עד סוף העונה. למרות זאת, מאותה שיחה המשיך החלוץ לצפות במשחקי הקבוצה מהיציע ולא מן הנמנע כי עד לסיום מועד ההעברות החלוץ יבחן את מצבו מחדש.


ורמוט. יבחן את עתידו (דני מרון)

הרכב משוער: עומרי גלזר, רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, יונתן לוי, גאורגי קוסטדינוב, גל אלברמן, קאיו, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה וקלאוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי