אלי דסה בספק למשחק של מכבי ת"א מול אשקלון

אלי דסה
אלי דסה | ערן לוף

המגן החמיץ את האימונים האחרונים. בן חיים וייני צפויים לשוב להרכב (ראשון, 20:30, ספורט1), שוינפלד ועטר מתחרים על מקומו של בלקמן. סושיץ' בדרך החוצה. נעים: "המשחק תלוי במכבי יותר מאשר בנו"

(גודל טקסט)
במכבי תל אביב זוכרים היטב את המשחק בסיבוב הראשון באשקלון אז הצהובים איבדו יתרו כפול, סיימו ב-2:2 מאכזב ונתנו את האות לפתיחתו של המשבר ממנו נחלצה הקבוצה בתקופה האחרונה. שחקנים בקבוצה ציינו כי החבורה של יובל נעים מקשה עליהם באופן קבוע וגם בשנה שעברה הם עשו להם צרות במשחק בנתניה שהסתיים ב-0:0.


הצוות המצקועי עסק במהלך השבוע בשיחות עם השחקנים והבהיר להם כי שחקני אשקלון יגיעו למשחק בהתלהבות גדולה על מנת לשפר את מצבם במאבקי התחתית. אנשי המועדון ביקשו מהם להגיע להתמודדות עם אותן אנרגיות שאפיינו את הקבוצה בתקופה האחרונה. במועדון שואפים להמשיך את רצף הניצחונות ולהגדיל אותו לשמונה לפני משחק הגביע בסמי עופר ביום רביעי. בנושא אחר, במהלך השבוע הקרוב אמור טינו-סון סושיץ' להגיע להסכם על עזיבה דבר אשר יאפשר לג'ורדי קרויף לצרף שחקן זר במהלך הימים שנותרו עד לסגירת החלון. 



בחזרה למשחק, ג'ורדי קרויף יבצע שינויים בהרכב הפותח וזאת כי ז'אן סילבן באבין וניק בלקמן צברו חמישה כרטיסים צהובים והם ייעדרו מול אשקלון. במהלך השבוע מאמן מכבי תל אביב תרגל שתי שיטות משחק. אלי דסה, שנעדר ממשחק הליגה מול מכבי חיפה, החמיץ מספר אימונים בשל עומס וכאבים באגן וההחלטה אם לאפשר לו מנוחה נוספת תתקבל לאחר שיחה עם הצוות הרפואי. מי שצפוי לשוב ל-11 לאחר תקופה ארוכה הוא טל בן חיים הבלם. גם שרן ייני שהחלים יתפוס את מקומו של יובל שפונגין. אלירן עטר וארון שוינפלד מתמודדים על המקום בחוד לצידו של וידאר קיארטנסון.



יקבל מקרויף את הקרדיט? אלירן עטר (ערן לוף)


נעים: "המשחק תלוי במכבי יותר מאשר בנו, הם משחקים את הכדורגל הכי טוב בארץ"

אשקלון תצא למשחק חוץ קשה מאוד נגד מכבי ת"א, ותנסה לעשות את הבלתי ייאמן ולחלץ נקודה, ואולי אפילו שלוש, מול אחת הקבוצות החמות בליגת העל. במשחק הביתי בסיבוב הקודם הצליחו האשקלונים להביך את הצהובים, כשסיימו איתם ב-2:2, אולם נראה שהפעם המשימה תהיה קשה בהרבה.


המאמן יובל נעים שיחסר את עוז ראלי הפצוע, צפוי לערוך לפחות שינוי אחד בהרכב, לעומת השבוע שעבר, כאשר דויד מנגה, יפתח לצדו של דובב גבאי בחלק הקדמי. בצוות המקצועי עדין לא הוחלט מי יירד לספסל, כאשר ההתלבטות היא בין משה לוגסי, רודי חדד ומירקו אורמוש.


יובל נעים. מכיר את פערי הכוחות (לירון מולדובן)
יובל נעים. מכיר את פערי הכוחות (לירון מולדובן)


"זה משחק מאוד מאוד קשה, נגד הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב", אמר נעים לקראת המשחק. "אנחנו צריכים לבוא ולעשות את העבודה שלנו, להיות מאוד מאורגנים, מאוד מסודרים. אני חושב שבמשחק הראשון נגדם, עשינו את זה בצורה טובה. ברור שהמשחק תלוי יותר במכבי תל אביב מאשר בנו, אבל אנחנו צריכים לבוא ולהיראות טוב ואני מקווה שנעשה את זה".


"אין כמו משחק נגד מכבי ת"א, כדי לחזור לעצמנו מבחינת היכולת, כי מה שהיה כאן בשבוע שעבר, זה לא הקבוצה שלי. נראינו רע מאוד וטוב שבא משחק נגד הקבוצה שמשחקת את הכדורגל הכי טוב בארץ, ואני חושב שאנחנו יכולים לבוא ולהיראות הרבה יותר טוב".


הרכבים משוערים
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', דור מיכה, שרן ייני, טל בן חיים, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, אבי ריקן, אייל גולסה, וידאר קיארטנסון, אלירן עטר (ארון שוינפלד).


הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אייל משומר, אבי מלכה, ברניסלאב יובאנוביץ', שי חדד, מילאן סמיליאניץ', מירקו אורמוש, רודי חדד (משה לוגסי), רמזי ספורי, דויד מנגה, דובב גבאי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי