ארבייטמן מתרחק מרעננה, קורצקי: פושה נשאר ויעזור לנו

ג'ורדן פושה מול בוריס קליימן
ג'ורדן פושה מול בוריס קליימן | יוני אריאלי

בקבוצה מהשרון ממשיכים לנסות לחזק את הסגל, אך חלוץ מכבי פתח תקווה מתרחק. חוגי צפוי להצטרף להפועל תל אביב, טיטלמן מבוקש ברמת השרון. צפו ב-1:1 מול בני יהודה

(גודל טקסט)

הפועל רעננה השלימה אמש (שבת) רצף בן שנה ללא ניצחון ביתי בליגת העל, אחרי ה-1:1 מול בני יהודה. מנחם קורצקי הסביר בסיום: "בני יהודה קבוצה חזקה, אבל אם נוסיף לסגל שחקן התקפה נוסף המצב שלנו יהיה טוב יותר". שמעון אבוחצירה, שכבש את החמישי שלו העונה, הוסיף: "כל נקודה היא חשובה, וכשלא מפסידים זה עוד יותר חשוב. נצטרך להבקיע יותר במשחקים הבאים".

מי שגרף מחמאות מקורצקי היה גיירמו ויסקארה, כשגם פושה קיבל מסר מצד המאמן :"מי שטוב באימונים משחק, ומבחינתי ג'ורדן ממשיך איתנו. הוא יוכל לעזור לנו בהמשך". 

בגזרת החיזוק, רעננה חווה קשיים במשא ומתן עם שלומי ארבייטמן, שנותר מחוץ לסגל של מכבי פתח תקווה לקראת מכבי נתניה. בעקבות העבודה כי ג'ורדן פושה נשאר, הסיכויים מתמעטים כי ארבייטמן יצטרף. דור חוגי, שתורגל במהלך השבוע בהרכב של קורצקי, היה כבר על סף הצטרפות להפועל כפר סבא. אולם, הירוקים המתינו ואפשרו להפועל תל אביב לפתוח במשא ומתן עם החלוץ, שנותר מחוץ לסגל אמש וצפוי לחתום על ההסכם עם האדומים בקרוב. גם יובל טיטלמן עשוי לעזוב כשחיים שאבו ועירוני ניר רמת השרון בעקבותיו.



נשאר? פושה (יוני אריאלי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי