בוזגלו אופטימי: זו נקודה חשובה להשגת המטרות

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | יוני אריאלי

בני יהודה שוב לא ניצחה, ואיבדה נקודות חשובות במאבק על הפלייאוף העליון אך הקשר בטוח: "הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה". אברמוב ואבוקסיס ממשיכים לחפש חיזוק לחלק הקדמי. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בני יהודה סיימה אמש (שבת) בתיקו 1:1 מאכזב מאוד מול הפועל רעננה מהתחתית ובסך הכול זה היה משחק שלישי מתוך ארבעת האחרונים שהקבוצה לא מנצחת. למרות פתיחה טובה ושער מוקדם של אלמוג בוזגלו, לא הצליחו הזהובים לכבוש שערים נוספים וכאמור שמטו שתי נקודות חשובות במאבק על מקום בפלייאוף העליון.

ברק אברמוב ויוסי אבוקסיס, ממשיכים בחיפושים אחר שחקן התקפה, בניסיון להחתים שחקן שיצטרף כבר עכשיו וגם יחליף בעונה הבאה את נריוס ואלסקיס הליטאי, שלא צפוי להמשיך בקבוצה, כפי שפורסם לראשונה בספורט1. בבני יהודה הדגישו שהם מרוצים מאוד מהסגל הקיים ומשחקני ההתקפה שיש בסגל, ואין שום לחץ להחתים חלוץ בכל מחיר.

"זה היה משחק פחות טוב שלנו, למרות שפתחנו מעולה עם גול מהיר", אמר בוזגלו בסיום המשחק. "קיבלנו פנדל ונראינו פחות טוב ואז בחצי השני נראינו קצת יותר טוב, ואפשר להגיד שתיקו משקף. שיחקנו נגד קבוצת תחתית, שנלחמת על החיים שלה, בבית שלה, ותיקו זו תוצאה יחסית טובה".
על הסיכויים להיכנס לפלייאוף העליון: "אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ורוצים לאגור כמה שיותר נקודות ולעלות בטבלה. זו בהחלט נקודה חשובה להשגת המטרות".

בשבוע הבא מצפה לזהובים דרבי נגד מכבי תל אביב החזקה ובוזגלו יודע שהכול אפשרי: "אנחנו כבר הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, בכל מגרש ונבוא במטרה אחת לנצח. אני מאוד מקווה שהקהל יהיה איתנו ושנוציא תוצאה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי