שי בן דוד הושאל להפועל אשקלון עד סיום העונה

קאיו, סטפנוס אתנסיאדיס, שי בן דוד
קאיו, סטפנוס אתנסיאדיס, שי בן דוד | ערן לוף

שחקן ההגנה מגיע ממכבי חיפה. גבאי לאחר ה-3:1 מול מכבי ת"א: " אני חד משמעית מאמין שנישאר בליגה". נעים אמר: "מהשיחה הראשונה הוא קנה אותי". בקבוצה כועסים על ספורי ומרוצים מבנבנישתי. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
בהפועל אשקלון קיבלו ברגשות מעורבים את ה-3:1 למכבי תל אביב מאמש (ראשון). מצד אחד החמיאו בקבוצה למספר שחקנים שהתאמצו מאוד ונלחמו על המגרש, והוסיפו שפערי התקציב והסגל כל כך גדולים שקשה לבוא בטענות אליהם. מצד שני אומרים באשקלון שבמצבם הרעוע בתחתית הטבלה, כל נקודה היא בעלת משמעות ואפשר היה לעשות אולי קצת יותר מול הצהובים.


בקבוצה מהדרום יעשו מאמצים גדולים מאוד להתחזק בשלושה שחקנים נוספים במהלך השבוע הקרוב. כבר היום שחקן ההגנה שי בן דוד הושאל ממכבי חיפה עד סיום העונה. "היה חשוב לי לצאת ולשחק", אמר השחקן לאתר הרשמי של מכבי חיפה. "היו מספר הצעות, בחרתי באשקלון בגלל האתגר שם. מאמין ומקווה לחזור למכבי חיפה מנוסה וטוב יותר ואני כמובן מאחל הרבה הצלחה למכבי חיפה במשחקים שנותרו".



לאתר ספורט1 נודע שבקבוצה זועמים על הקשר רמזי ספורי, שהודח מההרכב ונכנס כמחליף במחצית השנייה. לטענת גורמים במועדון הקשר עשה "שביתה איטלקית" על המגרש מהרגע שנכנס. "אף שחקן לא יעשה כאן שום שביתה ומי שיעשה דברים כאלה ישלם על זה ובגדול", אמר גורם במועדון. מי שקיבלו מחמאות היו סער בנבנישתי, שקיבל הזדמנות לפתוח בהרכב ונלחם במלוא המרץ בקישור, וגם החלוץ דובב גבאי שהגיע לפני שבועיים לקבוצה ואתמול כבש את שערו הראשון.


המאמן יובל נעים סיפר על שיחה שהייתה לו עם גבאי טרם החתמתו בקבוצה: "דיברנו אחרי המשחק שלנו עם בני יהודה, מאוד אהבתי את איך שדובב דיבר. הוא לא אמר 'אכלו לי שתו לי', דיבר כמו גבר ואמר שהקבוצה רצה וקשה לו להשתלב. היו שם הרבה דברים שקנו אותי. אנחנו מאוד מרוצים מהשילוב שלו, וככל שיעבור הזמן הוא גם יהיה הרבה יותר טוב. לפעמים בכדורגל שלנו מסמנים שחקנים שכביכול גמרו את הכדורגל וכולם נבהלים ולא נותנים להם לשחק. אני חושב שדובב מצדיק את מקומו ומגיע לו לשחק בליגת העל".


יובל נעים. מרוצה מהרכש החדש (דני מרון)
יובל נעים. מרוצה מהרכש החדש (דני מרון)


"אני מאוד שמח על הגול ומתבאס שזה לא עזר לקבוצה לקחת נקודות, כי אנחנו ממש זקוקים להן", אמר גבאי בסיום המשחק. "צריך להודות ולהגיד שמכבי תל אביב זו לא הליגה של אשקלון, אבל גם פה יכולנו לעשות משהו ולהוציא יותר ולהיראות יותר טוב. כולם רצו וכולם ניסו אבל בסוף מכבי ניצחו".


החלוץ, שרץ בהתרגשות הישר לזרועות מאמנו מיד אחרי כיבוש השער, שיתף קצת בתחושות אחרי שנה לא קלה שחווה מבחינה אישית ומקצועית: "אני הכי מודה בעולם ליובל שהאמין בי ולקח אותי אליו לשחק. אני אעשה הכל כדי להחזיר לו ולאשקלון בגולים, כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. הסוויץ' בראש היה מאוד קל, כי אני רוצה לשחק ולהנות מכדורגל. אני רוצה להבקיע, לנצח ולעזור לקבוצה להישאר בליגה. אם לא הייתי מאמין שנישאר בליגה, לא הייתי מגיע לאשקלון. אני חד משמעית מאמין שנישאר בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי