סילבס: לא נזלזל באף יריבה, רוצים להצליח גם בגביע

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

לאחר הניצחון הגדול על הפועל חיפה, בקריית שמונה רוצים להמשיך את ההצלחה גם בגביע. אבו עביד ביקש הבהרות לגבי מעמדו אבל צפוי להישאר. מאמן שפרעם: "באים ליהנות ולנצח"

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול על הפועל חיפה בשבת, נראה כי היום (שני) רוח חדשה נושבת בעירוני קריית שמונה. במועדון רוצים להמשיך את מסע ההצלחות גם בגביע המדינה, כשיפגשו בשמינית הגמר את הפועל שפרעם. בקריית שמונה אומנם מודעים ליחסי הכוחות, אך הצוות המקצועי בכלל והמאמן חיים סילבס בפרט לא מזלזלים ביריבה מליגה א', ולכן מתכוננים ברצינות למשחק.

הקבוצה מהגליל העליון תשחק את משחקה הרביעי בתוך עשרה ימים, ולכן סילבס צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב. הבלם קרלוס קוויאר צפוי לקבל מנוחה מול שפרעם, איאד אבו עביד צפוי לפתוח לצדו של עידן נחמיאס. אבו עביד הביע לאחרונה אכזבה ממעמדו, כאשר נחמיאס הצעיר נמצא ברוטציה לפניו, כשגם אמיר נאסר ומרקוס דיניז הוקפצו לרוטציה כמגנים. השחקן שוחח עם סילבס, אך כעת בגלל הפציעה של דיניז נראה כי אבו עביד, בו מעוניינת מכבי נתניה, יסכים להישאר ויקבל הזדמנות מחודשת.

אמיר נאסר יחזור להרכב על חשבונו של דיניז, שנפצע בשבת וייעדר לפחות שבועיים. קוויאר ערך שיחה עם הבעלים, איזי שרצקי, בה הובהר לבלם כי אין כל כוונה לשחררו לפני תום העונה. גם הקשר איסמעיל ריאן צפוי לקבל הזדמנות בהרכב הראשון, וזאת לאחר שהודח מהסגל במשחק הגביע מול הפועל עפולה בגלל בעיית משמעת. הקשר דידייה ברוסו, שמתח את השריר, ועידו דוידוב החולה בספק.

גם החלוץ שובל גוזלן עדיין פצוע, ואתמול ערך אימון אישי בכדי לנסות ולהחזירו לכושר משחק. רק סמוך למשחק תתקבל החלטה לגבי שילובו של גוזלן בסגל. סילבס אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתעסקים בכדורגל ולא נזלזל באף יריבה, אבל אנחנו רוצים לעלות לשלב הבא. אחרי שהצלחנו בליגה, אנחנו רוצים להצליח גם בגביע. אם נגיע באותה רמת מוכנות כמו במשחקים האחרונים, אין לי ספק שנעבור בצורה חלקה".

איאד אבו עביד. יקבל הזדמנות מחודשת (ערן לוף)
איאד אבו עביד. יקבל הזדמנות מחודשת (ערן לוף)

בהפועל שפרעם מודעים ליחסי הכוחות בין הקבוצות, אך עדיין ירצו להפתיעה את היריבה מליגת העל. הקבוצה, אגב, מחזיקה ברתף מרשים של שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

מאמן הפועל שפרעם, איברהים אבו רקייק, אמר לקראת המשחק: "אנחנו באים ליהנות ורוצים לנצח. קריית שמונה נמצאת בכושר מצוין וניצחה בשבת את הפועל חיפה. מדובר בקבוצה מאומנת עם מאמן מצוין ונקווה להפתיע".

הרכב משוערים
עירוני קריית שמונה:
מהדי זועבי, אמיר נאסר, איעד אבו עביד (קרלוס קוויאר), עידן נחמיאס, מילוש ראדיבוייביץ', עדן שמיר, אפונסו טיירה, עומר לקאו (עידו דוידוב), אחמד עאבד (איסמעיל ריאן), נייג'ל האסלבנק, שון וייסמן.

הפועל שפרעם: מג'די חלאיילה, מוחמד יוספין, יחיא חריב, איהב עויסקר, סמאח סרחאן, קאסם נאג'ר, נמיר אגא, עבד מורג'אן, פראס קורטאם, אחמד דיאב, שלומי מראד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי