ראיקוביץ': הבנתי ממכבי ת"א שעבור 5 מ' יורו אוכל לעזוב

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | ערן לוף

שוער מכבי תל אביב בראיון בסרביה: "יש לי חוזה לשנתיים נוספות וברור שאני רוצה להתקדם, אבל קודם לזכות באליפות", על ג'ורדי: "יש לי שיתוף פעולה מיוחד איתו", וגם: המונדיאל והקרב על התואר בליגת העל

(גודל טקסט)

שנתיים וחצי עברו מאז שפרדראג ראיקוביץ' חתם במפתיע במכבי תל אביב. מי שתואר ב-2015 כשוער הטוב בעולם לגילו הגיע כדי לסייע לצהובים בשלב הבתים של ליגת האלופות, אך עדיין לא הצליח לזכות בתואר משמעותי. לפני המפגש מול מכבי חיפה בשמינית גמר גביע המדינה (רביעי, 21:00), ראיקוביץ' העניק היום ראיון לתקשורת בסרביה וסיפר על העתיד, התוכניות עם הצהובים והשאיפות לקראת הגביע העולמי ברוסיה.

"הצלחנו להתקדם בצורה מרשימה העונה", פתח השוער את הראיון וסיפר על השיפור במצבה של מכבי תל אביב בליגת העל: "התוצאות הטובות שלנו הובילו אותנו למקום הראשון, ואני בטוח שאנחנו יכולים להשתפר. המשחק האחרון מול הפועל אשקלון היה כמו רכבת הרים, היו לנו עליות וירידות. חשוב שנצליח לשחק בצורה יציבה וטובה במשך 90 דקות, כי אם נעשה את זה – אף אחד לא יוכל לקחת מאיתנו את האליפות".

העתיד בצהוב: "יש לי חוזה לשנתיים נוספות במכבי תל אביב, וברור לכולם שהם ידרשו עבורי סכום משמעותי. ממה שהבנתי מהמועדון הם ידרשו עליי לא פחות מחמישה מיליון יורו, ובסיטואציה הזאת לא קל למצוא קבוצה. אני לא מסתיר את הרצון שלי לזכות באליפות ואז להתקדם לעבר אתגרים חדשים. אני חושב שאחרי הגביע העולמי, דברים יכולים להשתנות עבורי. אין ספק שהליגה האנגלית היא אתגר מיוחד, אבל אני קודם רוצה לזכות באליפות כאן עם מכבי תל אביב. אסור לי למהר ולהסיק מסקנות, אחרי שמועדונים יגישו הצעות עליי, אהיה חכם יותר".


מוכן ליעד הבא. ראיקוביץ' (ערן לוף) 

ההתקדמות האישית שלו: "אני לא אוהב לעסוק בעצמי, כי אני בסך הכול עושה את הכי טוב שאני יכול. אני מנסה להקרין כמה שיותר ביטחון לשחקני ההגנה, והם עוזרים לי בצורה טובה".

העבודה עם ג'ורדי קרויף: "מגיע לו אשראי גדול על מה שקורה לנו העונה. יש לי שיתוף פעולה מיוחד עם המאמן, ואני מאושר על זה. אנחנו מקבלים תמורה מלאה למאמץ שלנו, וזה משהו שמסייע גם לג'ורדי, אז בכלל כולנו מאושרים".

העובדה כי עדיין לא זכה באליפות בישראל: "זה משהו שמדרבן אותי להשיג העונה. יש לנו הזדמנות לזכות בתואר שפספסנו בשנתיים האחרונות. יש לנו את האיכות ובתור המועדון הגדול בישראל אנחנו צריכים לזכות באליפות. חשוב שנדע לתרגם את השאיפות שלנו ושל האוהדים לעבר תוצאות טובות".

הביא את השינוי. ג'ורדי (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי