הפועל חיפה פנתה רשמית במטרה לצרף את גידי קאניוק

גידי קאניוק
גידי קאניוק | אתר רשמי

אלטרנטיבה לעסקת ורמוט? האדומים מוכנים לשאול את קשר פחטקור עד תום העונה ולהשתתף בחלק משכרו. קאניוק לא יצא עם קבוצתו לקטאר עקב רצונו לשוב לישראל. הבעיה: הפיצוי למכבי פ"ת, שעשויה לצרפו

(גודל טקסט)

עסקת העברתו של גילי ורמוט ממכבי חיפה להפועל חיפה נתקלה בקשיים ובינתיים, האדומים הכינו אלטרנטיבה. הקבוצה פנתה לקשר פחטקור, גידי קאניוק, במטרה לצרפו בהשאלה עד תום העונה. קאניוק מעוניין לעזוב את קבוצתו האוזבקית אותה מאמן שוטה ארבלדזה, כאשר נציגיו מחפשים קבוצה בישראל שתקלוט אותו מידית.

קאניוק הוצע בתקופה האחרונה למספר קבוצות, אך הפועל חיפה היא כרגע הרצינית ביותר, כשהשחקן פוזל גם לגדולות. האדומים ישלמו חלק משכרו עד תום העונה, כשלא מן הנמנע שהקשר ייאלץ לוותר על חלק מהסכום שהוא מקבל באוזבקיסטן. בתום העונה, ינסה קאניוק למצוא קבוצה שתרכוש את כרטיסו. באוזבקיסטן הוא מחזיק בחוזה לארבע שנים נוספות.

בעיה מסתמנת עבור הקשר מגיעה מכיוון מכבי פתח תקווה, שם טענו: "אם גידי חוזר לארץ, הוא חייב לשחק במכבי פתח תקווה או לשלם לנו חצי מיליון יורו". בשל כך, גם אפשרות שאילתו על ידי מכבי פתח תקווה נמצאת על הפרק.

אגב, קאניוק לא יצא עם פחטקור לקטאר למשחק במסגרת פלייאוף העלייה לליגת האלופות של אסיה וזאת על מנת לאפשר לו לעבור לישראל לפני סגירת חלון ההעברות. ראוי להדגיש שהשחקן קיבל ויזת כניסה לקטאר, אך הוא כאמור יחמיץ את המשחק מול אל חראפה ב-30 בינואר. לפיכך, הוא ישוב לארץ בימים הקרובים כדי לנהל מגעים עם הפועל חיפה וקבוצות אחרות. 


בדרך חזרה לליגת העל? קאניוק (אתר רשמי) 

קאניוק בן ה-24 הספיק לשחק אשתקד 14 משחקי ליגה במדי הקבוצה שסיימה שלישית בטבלה. הוא כבש שער אחד והרבה לבשל, אבל התקשה להתאקלם. בליגת העל שיחק הקשר רק במכבי פתח תקווה, במדיה רשם 122 הופעות בליגת העל וכבש 20 שערים. הפועל חיפה מחפשת מחליף לחנן ממן, שסיכם בהפועל באר שבע. יואב כץ טרם החליט האם לשחרר את השחקן בינואר בתמורה לפיצוי, בעוד המאמן ניר קלינגר לא מעוניין להשאיר שחקן שלא רוצה לשחק בקבוצה. אתמול נערכה פגישה עם אביו של גילי ורמוט, אך לא הושג סיכום. גם ראשי מכבי חיפה זעמו על הפנייה לשחקן תחת חוזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי