סילבס הטיל וטו על שחרור אבו עביד, שיוקפץ להרכב מול סכנין

איאד אבו עביד מכבי חיפה
איאד אבו עביד מכבי חיפה | צילום: ערן לוף

קריית שמונה סובלת ממצוקת בלמים לאחר הרחקת נחמיאס. בקבוצה הופתעו מהקושי מול שפרעם: "היינו קרובים להדחה". ברוסו בדרך החוצה

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה הופתעה כאשר נאלצה לשחק 120 דקות מול הפועל שפרעם מליגה א' עד שגברה עליה 1:2. במועדון סיפרו כי היו לא מעט רגע חרדה במשחק ובעיקר חשש כי המומנטום מהתוצאות האחרונות ייעצר דווקא מול היריבה מהליגה הנמוכה. "היינו קרובים להדחה, אבל הוכחנו אופי. זה לא פשוט לחזור מנטאלית מפיגור ועוד בעשרה שחקנים. אין ספק שהוצאנו הרבה יותר כוחות ממה שחשבנו שנוציא" אמרו במועדון.

פעם נוספת סיימה קריית שמונה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של הבלם עידן נחמיאס ולאור פציעתו של מרקוס דיניז שייעדר בשבועיים הקרובים, צפוי הבלם איאד אבו עביד לחזור להרכב לקראת משחק הליגה מול בני סכנין. כפי שפורסם בספורט1, לאחרונה פנה אבו עביד למאמן חיים סילבס וביקש הבהרות לגבי מעמדו. הקבוצה אף קיבלה הצעה ממכבי נתניה לגבי השחקן, אך סילבס סירב לשחררו.

שחקן אחר שככל הנראה יעזוב את הקבוצה הוא הקשר דידייה ברוסו. הקשר אומנם חזר לסגל הקבוצה, אבל אינו נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי. בסביבתו של השחקן סיפרו כי הוא מחזיק בהצעות מהפועל רעננה והפועל תל אביב כפי שפורסם לראשונה בספורט1. מקורביו של השחקן טוענים כי בשלב זה ברוסו אינו מעוניין לרדת לליגה הלאומית, אך לא מן הנמנע כי יסכים לעשות זאת ביום האחרון של מועד ההעברות. "דידייה רוצה לשחק והוא חושב שהוא יכול להוכיח את עצמו בקריית שמונה, אם ירגיש אחרת ייתכן שיעזוב את הקבוצה", אמרו מקורביו של השחקן.


עאבד. חזר להיות שחקן משמעותי (דני מרון)

מי שזכה למחמאות במשחק מול שפרעם הוא אחמד עאבד שהפך להיות לשחקן המשמעותי של הקבוצה במשחקים האחרונים. עאבד שכבש את השער הראשון נגד הפועל חיפה בשבת, הבקיע את השוויון ושלח את המשחק להארכה. בקבוצה הזכירו שהחלוץ מומחה בהבקעת שערים בגביע המדינה ועשה זאת בחצי הגמר ובגמר בעונת 2013/14, אז זכתה הקרייה בתואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי