הרכש הרביעי: אדריאן רוצ'ט חתם בהפועל אשקלון

יעשה את השינוי? רוצ'ט
יעשה את השינוי? רוצ'ט | צילום: איתן הנסברגן

הקשר מצטרף לקבוצה של יובל נעים. שי בן דוד חתם באופן רשמי ועבר בבקרה התקציבית. במועדון מתכוננים למשחק מול אשדוד: "מלחמת עולם על תשע נקודות"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון ממשיכה להיות הקבוצה הכי פעילה בחלון ההעברות הנוכחי והיום (רביעי) מצטרפים למועדון הדרומי שני שחקנים נוספים. בשעות הבוקר הושלמה סופית השאלתו של מגן מכבי חיפה, שי בן דוד, שחתם על חוזהו ויושאל עד לסיום העונה.

מאוחר יותר הודיע המועדון על החתמתו של הקשר הוותיק אדריאן רוצ'ט, ששוחרר מסגל הפועל פתח תקוה מהלאומית, בשל הקשיים התקציביים, אליהם נקלעה הקבוצה.

רוצ'ט בן ה-30 התקשה בשנים האחרונות לשחזר את יכולתו מעונת האליפות הבלתי נשכחת עם עירוני קריית שמונה, ואת העונה הנוכחית פתח בהפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית, במדיה רשם 21 משחקים שבכולם פתח בהרכב. הוא כבש שער בודד במחזור הפתיחה של הליגה נגד הפועל קטמון.

עד כה צורפו לאשקלון ארבעה שחקנים חדשים, לאחר שקודם לכן הוחתמו דויד מנגה ודובב גבאי. במקביל שוחררו מספר שחקנים מהסגל, ביניהם שני הזרים גודנס אג'אי ויוסיפ איבנצ'יץ' וכן ירדן אבוחצירא ושרון גורמזנו.

אדריאן רוצ'ט. חובר ליובל נעים (איתן הנסברגן)
אדריאן רוצ'ט. חובר ליובל נעים (איתן הנסברגן) 

בשבת תארח הקבוצה בקרב תחתית לוהט את מ.ס.אשדוד, במשחק שהוגדר במועדון כ"מלחמת עולם על תשע נקודות", בתקווה לנצח ולברוח מעט מהקו האדום אליו התקרבו האשקלונים לאחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי