קלינגר: בהפועל חיפה יהיו רק שחקנים שרוצים להיות פה

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

מאמן האדומים התייחס לסאגת ממן שמטרידה את המועדון בימים האחרונים: "הקבוצה היא מעל לכל שחקן". נציגי המועדון יפנו למכבי חיפה כדי להאיץ את עסקת ורמוט: "גילי עצמו צריך לקדם את העניין"

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד בשבוע שעבר בליגה מול קריית שמונה והעלייה לפני יומיים לרבע גמר גביע המדינה תצא הפועל חיפה למפגש נוסף בשבת מול הפועל עכו. בקבוצה מודעים לחשיבות המשחק והעובדה כי איבוד נקודות נוסף ירחיק אותם משמעותית ממאבק האליפות.

במועדון מודים כי הם מגיעים למשחק הזה במצב בעייתי בעיקר לאור חוסר הוודאות סביב עתידו של הקפטן חנן ממן. האדומים מקווים כי הקשר יקבל בזריזות את ההחלטה האם לעבור להפועל באר שבע, ובמקביל ינסו להאיץ בגילי ורמוט להחזיר תשובה במהירות האפשרית. האדומים יפנו למכבי חיפה כדי לוודא האם ישנה הסכמה לשחרר את ורמוט באופן מיידי. "לא נוכל לחכות יותר מדי זמן וגילי עצמו צריך לקדם את העניין", אמר הבוקר גורם.

הבעלים יואב כץ כבר הודיע יותר מפעם אחד כי אם ורמוט לא יגיע, ממן לא ישוחרר בעוד שהמאמן ניר קלינגר רוצה לשחרר את השחקן אם זה יחליט שהוא עובר. בסביבתו של הקשר ינסו לזרז את המעבר שלו להפועל באר שבע.

במסיבת העיתונאים שנערכה הבוקר אמר קלינגר: "המשחקים האחרונים נותנים לנו חומר למחשבה. היינו מרוכזים בגביע שהיה חשוב עבורנו. לאור כל הסערות מסביב, אני חייב לתת שאפו גדול לשחקנים על היכולת שלהם לנטרל רעשים ואת כל המסביב. הם נתנו הופעה מצוינת ובניצחון, זה לא נותן לנו שום קרדיט לקראת שבת. זה ליגה, משהו אחר. אנחנו מתכוננים בכובד ראש למשחק".

חנן ממן. מסר חד מקלינגר (מאור אלקסלסי)
חנן ממן. מסר חד מקלינגר (מאור אלקסלסי)

סאגת ממן: "עסקנו בימים האחרונים בלית ברירה בנושא חנן ממן, אני לא רוצה לדבר על הנושא הזה. זה משחק עונה בשבילנו. זה משחק חשוב, לא ויתרנו על הצמרת הגבוהה. יודעים שיהיה משחק קשה. זה שעכו במקום האחרון לא מבטיח שום דבר. אני מנסה להעביר מסר לכולם – בואו נתעסק במשחק ולא במסביב. יש לנו מועדון שיודע להתנהל טוב ומכובד. שיהיה מה להודיע בנושא ממן אעשה את זה בצורה מסודרת. השחקן המרכזי הוא הקבוצה והאוהדים, כדי להמשיך בה אנחנו צריכים להתנהל מאוד מדויק. שחקנים שבאמת יהיו חלק מהפועל חיפה, עם ראש נקי עד תום העונה, אלה השחקנים שירוצו ויובילו".

השעה המוקדמת: "אנחנו משחקים חודש בשעה ארבע, זו הזיה. אבל הצלחנו לנצח גם בשעה הזאת. להגיד שהקהל נהנה? שזו שעה נהדרת? לא. אבל זה לא מעניין. אם צריך, נשחק בעשר בבוקר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי