ארבייטמן יחתום בהפועל רעננה ביממה הקרובה

שלומי ארבייטמן
שלומי ארבייטמן | ערן לוף

חלוץ מכבי פתח תקווה יחזק את הסגל של קורצקי, גם קליבאת צפוי להצטרף. הקבוצה מתכוננת למשחק בשבת מול הפועל באר שבע (20:30, ספורט4): "נבוא לעשות את המקסימום כדי לקחת נקודות, אבל יודעים שלא יהיה קל"

(גודל טקסט)
הפועל רעננה תצא במחזור הקרוב בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4) למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע, וכבר הערב תדע מי תהיה היריבה שלה ברבע גמר גביע המדינה בתקווה שזו לא תהיה האלופה.


המאמן מנחם קורצקי מתלבט בין הקורות בין השוער מבוליביה גיירמו ויסקארה שעדיין לא התאקלם לבין אסף צור. בקבוצה נמצאים במו"מ עם מוחמד כליבאת מבני סכנין שצפוי להצטרף בקרוב לקבוצה, לאחר שהחלוץ ג'ורדן פושה הסכים לעשות את הדרך ההפוכה. שחקן נוסף שיצטרף הוא חלוץ מכבי פתח תקווה שלומי ארבייטמן שיחתום ביממה הקרובה, כשבנוסף ברעננה ממתינים להחלטת המלאבסים בנושא הקשר יובל שבתאי.



קורצקי אמר לקראת המשחק הפועל באר שבע: "היה חשוב לנו לעבור את המשחק בגביע מול סקציה נס ציונה, גם לעבור שלב וגם להמשיך את המומנטום שלנו. זה דבר שאני מאוד מאמין בו, קבוצה שהופכת להיות מנצחת. לקראת המשחק בשבת, ברור לנו שאנחנו הולכים לאחד המשחקים הכי קשים בליגה. הפועל באר שבע, במיוחד בבית, זה מועדון שלא מפסיד ונבוא מוכנים לעשות המקסימום כדי לחזור עם נקודות, אבל אנחנו יודעים שזה לא יהיה קל".



קורצקי. מאמין בקבוצה מנצחת (דני מרון)


"לכל אורך התקופה שאני פה, האווירה בקבוצה ואצל השחקנים טובה", הוסיף מאמן הפועל רעננה. "השחקנים עובדים קשה, הם מבינים את הסיטואציה שנקלענו אליה ועושים הכל כדי להוציא את המועדון מהתחתית ואני חושב שאנחנו בדרך הנכונה".


גם החלוץ מוחמד שכר דיבר לקראת המשחק מול האלופה: "התאמנו מאוד חזק לקראת המשחק מול באר שבע, אנחנו באים לתת הכל כדי לצאת עם תוצאה טובה מהמשחק. הניצחון בגביע היה חשוב עבורנו אבל כרגע אנחנו מתרכזים רק בליגה. למרות שהמשחק בגביע באמצע השבוע יצר עומס יחסי על השחקנים, אנחנו יודעים שזה הכדורגל וממש לא מתלוננים. אני שמח שכבשתי את השער השני מול נס ציונה ומקווה שזו רק ההתחלה עבורי העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי