פושה על סף חתימה בבני סכנין, חלאיילה התלונן במשטרה

ג'ורדן פושה
ג'ורדן פושה | עדי אבישי

החלוץ הצרפתי סיכם את תנאיו ויהיה הרכש הראשון של בנין, רעננה קיבלה אישור לנהל מו"מ עם כליבאת. הקפטן התלונן על איומים כלפי משפחתו מאוהדי בית"ר. מוגרבי סובל רק מדלקת ויחזור להתאמן בשבוע הבא

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד מול בית"ר ירושלים, עושים בבני סכנין מאמצים להתחזק עוד לפני משחק הליגה מול עירוני קריית שמונה ביום ראשון. החלוץ הצרפתי של הפועל רעננה, ג'ורדן פושה, צפוי לחתום רשמית ביממה הקרובה כאשר אנשי הקבוצה הגיעו לסיכום עם השחקן ונציגו על התנאים הכספיים. קבוצתו הנוכחית הפועל רעננה תשלים את שאר שכרו. המאמן החדש טל בנין העדיף להביא חלוץ שכבר מכיר את הליגה ולא לחפש חלוץ זר.

במקביל, בקבוצה אישרו לחלוץ הקבוצה מוחמד כליבאת להתחיל במשא ומתן עם הפועל רעננה שמעוניינת בו עד לסיום העונה. כליבאת ששיחק בעבר ברעננה מבוקש על ידי מנחם קורצקי ונראה שצפוי לעשות את הדרך חזרה לשרון.

בנוסף, חאלד חלאיילה הגיש תלונה במשטרה, לאחר שקיבל הודעות מאיימות מאוהדי בית"ר ירושלים ביום שלאחר המשחק, שכוונו בעיקר כלפי משפחתו. חלאיילה הגיע לתחנת המשטרה, אולם טרם הגיש תלונה. הוא התבקש להעביר את אותן הודעות מאיימות ובתגובה לאירועים אמר: "לא פחדתי ואני לא מפחד מאף אחד, אבל אני לא מוכן שיאיימו עליי ועל משפחתי. אמשיך לעזור לסכנין בדרכי הרגילה".


חלאיילה. הגיש תלונה במשטרה (עדי אבישי)

החלוץ פיראס מוגרבי עבר הערב בדיקה ובה התברר כי אינו סובל מקרע אלא מדלקת, ולכן השחקן ייעדר רק ממשחק הליגה הקרוב מול קריית שמונה. החלוץ צפוי לחזור לאימונים בשבוע הבא, ואולי יהיה בסגל מול הפועל חיפה. בסכנין חששו במהלך הימים האחרונים כי מוגרבי יחסר למספר שבועות, וכאמור היום התברר כי יוכל לחזור תוך שבוע ימים למגרשים.

בסכנין נרגעו מממצאי הבדיקה, מפני שידעו כי הפציעה של מוגרבי יכולה להיות מכרעת עבורם לקראת המשך מאבקי התחתית. במקביל, בקבוצה עוקבים אחר פציעתם של עלאא אבו סלאח, אברהם פאס ושלומי אזולאי שהיו מחוץ לסגל במשחק האחרון. החלוץ עדיין מרגיש כאבים וטרם ברור אם יהיה כשיר למשחק מול קריית שמונה.

ג'ורדן פושה (עדי אבישי)
ג'ורדן פושה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי