רשמית: חנן ממן חתם לארבע וחצי שנים בהפועל באר שבע

חנן ממן
חנן ממן | הפועל באר שבע, אתר רשמי

האלופה הציגה את הקשר שהגיע מהפועל חיפה, שתקבל פיצוי של 150 אלף דולר. ברקת שומרת על שתיקה בעניין אוחנה, בסביבתה טוענים: "נבדקת אפשרות לקביעת תג מחיר". קורהוט יוקפא כדי לפנות מקום לזר

(גודל טקסט)
עכשיו זה סגור בפלומבה: חנן ממן נחת היום (חמישי) בטרנר והצטרף רשמית להפועל באר שבע. קשרה של הפועל חיפה עד היום בבוקר הגיע לתחנתו החמישית בקריירה בעיתוי נוח מבחינתו, כאשר הקבוצה והאוהדים משוועים לקשר שידבר על המגרש, ולא יצליף במועדון באמצעות דובריו כפי שעשו ביממה האחרונה בני משפחתו של מיכאל אוחנה. לפני המפגש הממש לא מפתיע עם ברק בכר, נפגש ממן עם ראשי האגודה וחתם לארבע וחצי עונות. עסקת ממן מוערכת ביותר ממיליון דולר, בהתחשב בפיצוי בסך 150 אלף דולר שיועבר להפועל חיפה.


בעלי הקבוצה אלונה ברקת אמרה לאחר החתימה: "אני שמחה שהמו"מ הבשיל ושחנן ממן מצטרף אלינו כבר עכשיו. אני רוצה להודות ליואב כץ ולניר קלינגר על שיתוף הפעולה ומאחלת לחנן הרבה הצלחה בבית החם של הפועל תדיראן ב"ש". המאמן ברק בכר הוסיף: "אני שמח שחנן מצטרף אלינו ובטוח שהוא יתרום לנו. אנחנו תמיד מחפשים שחקנים עם אנרגיה טובה ויכולות גבוהות ואני משוכנע שחנן הוא בדיוק מסוג השחקנים האלה, אותם אנחנו אוהבים".



"אני שלם עם ההחלטה שלי ללכת עם תחושת הבטן ולחתום בהפועל באר שבע", אמר ממן במעמד החתימה, "ותאמינו או לא הכסף לא שיחק תפקיד". הרכש המסקרן של האלופה הוסיף ואמר: "התכנון המקורי היה לחתום לעונה הבאה ולסיים את העונה הנוכחית בהפועל חיפה בכל הכוח, אבל דבר הוביל לדבר והוחלט שאעבור כבר עכשיו". לדבריו, חלק גדול מהקהל החיפאי הבין ללבו, ואפילו "דאג לסמס לי כדי להביע את תמיכתו בי. אזכור זאת תמיד, וממי שנפגע אני מבקש סליחה. אני מקווה שהעונה תמשיך להאיר פנים למועדון גם בלעדיי". ובנימה מתוחכמת נחתם נאום הפרידה מיואב כץ ודור מלול: "הפועל זה תמיד הבית!".






על תחושותיו לקראת כניסתו לביתו החדש הוסיף חנן: "אני שמח ונרגש להצטרף לבאר שבע, ואני מחכה להיכנס לטרנר כאצטדיון ביתי עם כל האנרגיות שלו. תודה לאלונה ברקת, לאסי רחמים ולברק בכר על האמון בי, אני מקווה להחזיר וכמה שיותר מהר". הקשר הצטרף לאימוני הקבוצה וישנה אפשרות סבירה שממן יערוך את הבכורה בשורות האלופה במשחק העונה נגד מכבי תל אביב ביום ראשון הבא.



בעלי הפועל חיפה יואב כץ אמר לאחר המעבר: "מאחלים לחנן הצלחה בדרכו החדשה ומודים לו על תרומתו למועדון. המועדון וטובתו נמצאים מעל לכל שחקן זה או אחר. אנו פועלים במספר מישורים לחזק את הקבוצה עד תום מועד העברות".


מוקדם יותר, לספורט1 נודע כי הבוקר שלחו אנשי באר שבע  מסמך רשמי להפועל חיפה בכדי להעביר את ממן באופן מיידי תוך ציון פיצוי של 150 אלף דולרים. הבעלים של חיפה, יואב כץ, אישר את קבלת המסמך ואמר: "אעבור על מסמך בשעות הקרובות ואני מאמין שתוך יום אחד תתקבל ההחלטה הסופית". 



בכר וממן במעמד החתימה (הפועל ב"ש, רשמי)



חנן ממן הוא בנו של שחקן העבר המפורסם של מכבי חיפה, ברוך ממן. הוא החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל חיפה ועלה איתה לליגת העל בתום עונת 2008/9. הקשר שיקח במדי האדומים עד קיץ 2013, אז עבר לבוורן  הבלגית ושוחרר ממנה לאחר עונה. כשחזר לישראל חתם ממן בבית"ר ירושלים בה שיחק עונה אחת, אחריה חזר לקבוצת נעוריו הפועל חיפה, והעונה רשם בה 4 שערים ו-5 בישולים בליגת העל. כעת, הוא ינסה לעזור להפועל באר שבע לשמור על האליפות.



במקביל, בעקבות המתקפה החזיתית של משפחת אוחנה על אלונה ברקת והאיומים להגיש תביעה כספית נגד המעורבים בגיבוש הסכם מכירתו מאשדוד לבאר שבע, גוברות ההערכות שהפעם יתקשו בטרנר לייצר מצג שווא של עסקים כרגיל. כל עוד ברקת שומרת על שתיקה רועמת בפרשה, אוחנה ימשיך להתאמן לקראת המשחק מול רעננה בשבת כשסיכוייו לצפות ממנו מהספסל או מהיציע גבוהים למדי.


"יש בוסית ואם היא תחליט שנחצו קווים אדומים נפעל בהתאם", אמרו בקבוצה. "אבל עד שלא תתקבל הנחיה מלמעלה מבחינתנו אין שינוי, וההחלטה אם לאפשר לאוחנה לשחק בשבת היא מקצועית ונתונה לסמכותו של ברק". אם המחלוקת עם אוחנה ומשפחתו תחריף, תיבדק האפשרות להפרדת כוחות, ויוצמד תג מחיר לרגליו. "כל עוד אף אחד לא פנה אלינו בעניינו הוא שחקן תחת חוזה בהפועל באר שבע", אמרו באגודה.


חנן ממן. מתקרב לאלופה (דני מרון)
חנן ממן. הצטרף לג'ון אוגו והאלופה (דני מרון)


בינתיים האוהדים מאבדים סבלנות ביחס לרכש האשדודי, ומכירתו היא לא מילה גסה בלקסיקון שלהם. ברשתות החברתיות הופיעו המלצות כיצד לטפל במשבר: "אוחנה רוצה ללכת? אין בעיה. שיביא קבוצה שתשלם 2 מיליון יורו וילך", כתב מישהו בפורום האוהדים. אוהד אחר הוסיף: "אנחנו לא מחזיקים אף אחד בכוח".


עד לסגירת חלון ההעברות יימשכו הנסיונות להגיע לסיכום על עזיבתו של איסק קואנקה, ואם הדבר לא יסתייע ישקלו להקפיא את מיהאי קורהוט כדי לשחרר מקום לזר. המגן ההונגרי סובל מבעיה בברכו שתצריך כנראה ניתוח ותקופת החלמה לא קצרה, מה שיקשה על שיווקו בנקודת הזמן הנוכחית.


מיכאל אוחנה. האוהדים איבדו את הסבלנות (ערן לוף)
מיכאל אוחנה. האוהדים איבדו את הסבלנות (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי