סוכריה חמוצה: 1:2 לבית"ר ירושלים על מרמורק ומקום ברבע הגמר

בית"ר חוגגת
בית"ר חוגגת | דני מרון

וארן כבש צמד מהיר (שער שישי בחמישה שחקנים) והמארחים נרדמו ובמחצית השנייה אף ירדו לבונקר. דיולגרוב צימק וגד עובדיה פספס בדקה ה-94 את השוויון המוצדק. במקביל נמשכה ההתעלמות מבניון שנשכח על הספסל 90 דקות

(גודל טקסט)

גד עובדיה היה צריך לסיים את זה. את אלילת המזל שמאירה שוב ושוב פנים לבית"ר ירושלים, שלמרות האינטרגות ושלל האירועים הלא מקצועיים שסובבים אותה בתקופת אלי אוחנה ואלי טביב רצה לאליפות ומתקדמת בגביע. חלוץ מרמורק קיבל בדקה ה-94 כדור עומק מול בוריס קליימן והיה רק צריך לגלגל אותו לקבוע שוויון והארכה ומשם אלוהים גדול.

אבל גד עובדיה החמיץ ברשלנות משוועת, האורחים מרחובות ירדו מנוצחים 2:1 ובני בן זקן וחברותו עלו לרבע הגמר. כאילו יש קארמה שאופפת את הצהובים שחורים העונה, ושומרת ששום דבר (ויש כל כך הרבה ברדק מסביב) לא מפריע לעונה המוצלחת ביותר מזה עשור. אנתוני וארן כבש צמד תוך 25 דקות והוא חתום על כל ארבעת השערים של בית"ר בגביע, ועל שישה שערים בחמשת המשחקים האחרונים בשתי המסגרות.  

אבל גם יכולת נהדרת של החלוץ היהודי-צרפתי, ההפתעה הנעימה בדמותו של אור וקנין הצעיר במרכז המגרש, וכמובן השחקן מספר 1 העונה של הצהובים שחורים קלאדומיר לא היתה יכולה לחפות על המשחק הנרפה והגרוע של שאר חבריהם. אם מישהו הביע תימהון איך בהרכב כזה חסר (עידן ורד, דוד קלטינס, חן עזרא, פול אדגר) אין מקום ליוסי בניון מקום ב-11, הרי שלאור היכולת של שחקנים כמו ציון צמח, אריק סאבו (לא שיחררו אותו?), מרסל הייסטר בתפקיד לא מוכר כקיצוני היה ברור שאין פה שום דבר מקצועי ולכן גם לא היתה פליאה על כך שלא שותף דקה.


בניון. השינויים הרבים של בן זקן בהרכב לא שינו את מעמדו (דני מרון)

מרמורק, שהביאה למשחק לפחות מחצית מ-2,200 הצופים שטרחו להגיע (הגשם, סגירת היציע המזרחי והמאבק נגד טביב ואוחנה), יכולה להרגיש פראיירית. מחצית שלמה לקח לשחקנים של ניסן יחזקאל להבין שזה אפשרי, ובמחצית השנייה היא פשוט לא שמו את הכדור ברשת.
 


נוכחות מכובדת של הרחובותים (דני מרון)

הרכבים
הפועל מרמורק: איתמר ישראלי, גיא גומברג, גל ספיר, אסף לוי, ים ששון, ניקולאי דיולגרוב, איתי עוזרי, לידור כהן (פדרו גלבאן 70), ניראל מחפוד (ליעד עובדיה 84), רן רובין, עידן שריקי.

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, שון גולדברג, אור וקנין, קלאודימיר פריירה, אריק סאבו, ציון צמח (אופיר קריאף 60), מרסל הייסטר (איתי שכטר 75), אנתוני וארן (חן דילמוני 90).

מהלך המשחק
דקה 1: המשחק מתנהל כזכור עם יציע מזרחי סגור.


 זה לא כל כך נעים לראות יציע סגור (דני מרון)

דקה 7: סאבו התנהל עם הכדור ליד דניאל בר נתן ומסר מצוין לצמח בתוך הרחבה מצד ימין, אבל הקשר פשוט בעט לא מדויק מעל לשער. המפגש האחרון בין הקשר הסלובקי לשופט התרחש בסיבוב הגביע הקודם מול הפועל ראשל"צ (1:3) ונגמר בקללות של סאבו לעבר בר נתן ובהרחקה לשלושה משחקים עד המשחק הנוכחי.


גולדברג. חילוץ טוב (דני מרון)

דקה 17: 
מרמורק הגיעה להזדמנות הראשונה שלה בתוך הרחבה אבל גולדברג תיקל היטב את שריקי וחילץ את הסכנה.


דקה 19, 0:1 לבית"ר:
קלאודימיר הגביה למרכז הרחבה ולכדור הגיע וארן ובהסטה אמנותית לאחור נגח לרשת.


וארן. רק רוצה לרקוד (דני מרון)

דקה 25, 0:2: התקפה מסודרת של המארחת, הכדור נע מרגל לרגל והגיע להייסטר שהפציץ למשקוף. על הריבאונד השתלט מי-אם-לא וארן וגלגל פנימה. אארבע שערים בגביע (כל השערים עד עכשיו). 


דקה 32, 2:1:
כדור נהדף מהגנת בית"ר ודיולגרוב ירה מ-25 מ' פצצה שטוחה, קליימו איחר להגיע וגם מרמורק עלתה על הלוח.


דיולגרוב. פתאום לא בעיה לכבוש מול בית"ר (דני מרון)


דקה 37:
בית"ר נעלמה מהמגרש ומחפוד בעט סנטימטרים מהמשקוף. אוהדי בית"ר לא נותרו שקטים והחלו לשיר ביציע: "שכטר תעשה חילוף".


שכטר. האוהדים לא שכחו את התקרית מול סכנין (דני מרון)

דקה 41: שכטר התמהמה עם החילוף ודיולגרוב בעט כדור לחיבורים, קליימן היה ערני והדף.


דקה 49:
שריקי בעט מ-20 מ' אלכסונית אבל הרחק מהמסגרת.


בן זקן ולבנדה. מי מחזיק את בכיס את הסלולרי מטביב? (דני מרון) 

דקה 54: הפעם הגיע תורו של רובין האורח להרגיש את חופש הפעולה של הגנת בית"ר והוא אכן העז ובעט סנטימטרים מהמשקוף.

דקה 60: בית"ר טוענת לנגיעת יד של עוזרי ברחבה אבל בר נתן טען שהכדור נגע ביד וצדק. מיד אחר כך פינה צמח (לא הורגש) את מקומו לטובת אופיר קריאף, כוכב המשחק מול סכנין (2:4).

דקה 65: דיולגרוב נכנס בגסות בווקנין, אחד הטובים בבית"ר, וקיבל את הצהוב.


וקנין. נקודת אור (דני מרון)

דקה 70: גלבאן, שרק נכנס, ניגש לכדור חופשי מ-25 מ' אבל סובב אותו מחוץ למסגרת.

דקה 73: הייסטר נשלח למתפרצת באגף השמאלי אבל סיים אותה בידיים של ישראלי. כנראה שהוא מתאים להיות מגן ולא שחקן כנף. גם בן זקן הבין את זה ושלח את שכטר פנימה במקומו.


דקה 81:
קרן של גלבאן טסה לכיוון החיבורים וקלאדומיר הרחיק לקרן. מיד אחר כך טס כדור חופשי של אותו גלבאן ושוב הברזילאי הרחיק את הסכנה ממש מתיבת החמש.

דקה 90: בן זקן עשה את החילוף האחרון. במפתיע זה בויסן שנכנס ובניון שנשאר על הספסל.

דקה 94, זה היה צריך להיות 2:2: כדור עומק השאיר את גד עובדיה חופשי מול קליימן, אבל החלוץ שהוא גם בנו של הזמר קוקו מאילת פשוט בעט את  הכדור משני מטרים החוצה. לא יאומן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי