ריקן חתם במכבי ת"א עד 2020: שמח להישאר במשפחה

אבי ריקן
אבי ריקן | מכבי תל אביב

הקשר האריך את חוזהו אצל סגנית האלופה וסיפר: "מודה על האמון שהביעו בי". קרויף: "תמיד אפשר לסמוך עליו, שחקנים כמוהו חשובים למועדון". מנספורד: "אפשר לראות בבירור את ההשפעה של ריקן על מכבי ת"א"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הודיעה היום (שישי) על הארכת חוזהו של אבי ריקן לשנתיים נוספות, באמצעות סוכנו מאיר ריפמן. הקשר חתם עד 2020, והוא מצטרף לדור מיכה שהאריך לאחרונה את חוזהו אחרי שדחה הצעה מצד יאנג בויז. ריקן הנרגש אמר לאתר הרשמי: "אני שמח על הארכת החוזה ומודה על האמון שהמערכת הביעה בי. בשלב זה של הקריירה ויחד עם הניסיון שצברתי אני מרגיש בוגר יותר, אך עם זאת הרעב שלי להצליח כמו גם הרצון להמשיך ולהשתפר במכבי ת"א רק מתעצמים מיום ליום. אני שמח להישאר עם החברים שהפכו למשפחה והקהל שתומך בנו בכל מקום ובכל שעה". 

ג'ורדי קרויף בירך: "אני שמח שהמועדון ואבי הגיעו לסיכום על הארכת החוזה שישאיר אותו במכבי. אבי הוא שחקן עליו תמיד אפשר לסמוך, יכול גם לשחק במגוון תפקידים ותמיד נכון לעזור בשעת הצורך. שחקנים הניחנים במקצוענות וגישה חיובית כמו ריקן, חשובים ונחוצים לכל מועדון".

 


המנכ"ל בן מנספורד הוסיף: "אנו מאוד שמחים שהחתמנו את אבי לשנתיים נוספות אחרי העונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת. העונה אבי נמצא בכושר כיבוש שערים מרשים ומאז שהגעתי למועדון לפני 6-7 חודשים נוכחתי לדעת שהוא חלק חשוב מחדר ההלבשה. אפשר לראות בבירור את ההשפעה שיש לו ואיך הוא מלכד את כולם יחד, ואני שמח עבור אבי שהולך להמשיך לשחק ולזכות בתארים במכבי תל אביב בעתיד". 


ריקן במעמד החתימהנשאר בצהוב. ריקן במעמד החתימה (אתר רשמי) 


ריקן עלה לקבוצת הבוגרים של בית"ר ירושלים ב-2007, אך הושאל למכבי הרצליה כדי לצבור דקות. עונה לאחר מכן הוא שוב הושאל, הפעם להפועל פתח תקווה ורק בעונת 2008/09 הוא שב לבית"ר. הקשר הפך לבורג משמעותי בהרכב של הקבוצה מהבירה וסייע לה לזכות בגביע הטוטו. אחרי עונת שיא שכללה 11 שערים, ריקן חתם לשלוש שנים בציריך.


במדי הקבוצה השווייצרית הוא רשם 50 הופעות, בהן כבש עשרה שערים, עד ששב לליגת העל וחתם ב-2015 לשלוש שנים במכבי תל אביב. ריקן היה חלק ממסע הקסם של הצהובים לשלב הבתים של ליגת האלופות. העונה הוא קטף את התואר הראשון שלו בצהוב, עם גביע הטוטו, והוא כבש העונה שבעה שערים בכול המסגרות. 



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי