לראשונה ב-2018: דמארי בסגל מכבי חיפה בשל פציעת קהת

המנהל מאמין בו. קהת
המנהל מאמין בו. קהת | צילום: GettyImages

מזג האוויר קטע את אימון מכבי חיפה לקראת מכבי פ"ת בשבת (18:15, ישיר בספורט4), שלומי אזולאי, קאיו, אופיר מזרחי ומוחמד עוואד מועמדים לתפוס את מקומו של הקשר. החלוץ שיתלבש מעוניין להישאר, ורמוט לא בסגל

(גודל טקסט)

שתי יממות לאחר הניצחון הגדול בגביע המדינה, ויממה לאחר הצגתו הרשמית של המאמן פרד רוטן, ערכה היום (שישי) מכבי חיפה את האימון המסכם לקראת משחק הליגה בשבת מול מכבי פתח תקווה (18:15, שידור ישיר בספורט4). רוטן שהגיע עם רזומה מרשים, אולי המרשים ביותר מאז הגיע יעקב שחר למכבי חיפה, מקווה כי יצליח יותר משלושת המאמנים הזרים שהיו כאן בעבר. בחיפה התלהבו מהידע המקצועי של המאמן ואף בוטחים בבחירתו של מנהל הטכני מו אלאך, אך בשלב זה חוששים מהצהרות מיותרות: "יש לו רזומה מרשים אבל חובת ההוכחה עליו ועל כל הצוות. למרות כישלון נוסף העונה, הבעלים וראשי חיפה לא מאבדים תקווה ומאמינים כי כעת הקבוצה תצא לדרך חדשה", אמרו במועדון.

בחיפה הודו הבוקר כי האיצו את החתמת המאמן מהר ככל שניתן משתי סיבות: הראשונה, כי המאמן הנוכחי רוב מאס הצהיר פעם אחר פעם שלא הגיע כמאמן ראשי, והסיבה השנייה היא כדי לאפשר לרוטן ללמוד גם את הקבוצה הבוגרת ואת ליגת העל, וגם ללמוד את מחלקת הנוער של המועדון כדי שבקיץ כבר יוכל לקבל החלטה מי מהצעירים ראויים להמשיך בעונה הבאה. "אנחנו רוצים לחזור למאבק על המקום הראשון, אבל אנחנו רוצים גם שזה יהיה על בסיס שלד שייבנה העונה", אמרו בחיפה. מאוחר יותר, אימון הקבוצה הופסק בשל מזג האוויר במתחם האימונים. 

המשחק הראשון יהיה מול מכבי פתח תקווה. בשלב זה רוטן יישב על הספסל ויהיה פחות פעיל לאור העובדה שאינו מכיר את הקבוצה. במועדון מקווים כי היכולת ממשחק הגביע תגיע גם לליגה ולכן לא צפויים שינויים בהרכב, פרט לפציעתו של כוכב הניצחון על מכבי ת"א, רועי קהת שייעדר לפחות שבוע ימים. במועדון טרם החליטו מי יחליף את קהת כאשר ההתלבטות בין שלומי אזולאי וקאיו, אבל גם אופיר מזרחי ואפילו מוחמד עוואד נלקחים בחשבון.

קהת
קהת. מי יחליף אותו? (ערן לוף)

שינוי נוסף, אך מחוץ להרכב, הוא חזרתו של החלוץ עומר דמארי לסגל בעקבות הפציעה של רועי קהת. עבור דמארי מדובר בפעם הראשונה בסגל הקבוצה לאחר חודש ימים. מי שנותר שוב מחוץ לסגל הוא הקשר גילי ורמוט וזה מקרב עוד יותר את מעברו להפועל חיפה. במועדון האדום כבר סיכמו את רוב התנאים מול השחקן ומחכים לשחרור שלו ונראה כי העובדה ששוב לא בסגל מקרבת אותו לאדומים מהכרמל. דמארי, יש לציין, מעוניין להישאר עד סוף העונה, אך אם יזכה להצעה מפתה בקרוב הדבר עשוי להשתנות.

בנושא אחר, אתמול התקיים דיון הבוררות סביב הבלם עופרי ארד. ארד כזכור הושאל בקיץ ממכבי חיפה להפועל רמת גן והירוקים ביקשו להחזירו כעת בשל עזיבתו של דקל קינן לארה"ב. ברמת גן לא מסכימים למעבר ואף טענו כי ארד הפך לבלם משמעותי ושיחק ברוב דקות המשחק של הקבוצה. תשובת הבורר תתקבל בתחילת שבוע הבא.


הרכב משוער:
עומרי גלזר, ארסנט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, גאורגי קוסטדינוב, קאיו, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, קלאוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי