קונאטה: שחקנים במכבי ת"א קראו לי קוף מלוכלך

מוסא קונאטה
מוסא קונאטה | צילום: AFP

החלוץ, ששיחק במדי הצהובים בין השנים 2010-12, חשף תקרית גזענית מקריית שלום: "היו שניים או שלושה שקראו לי ככה, כי שיחקתי בהרכב. כל חדר ההלבשה ידע על זה וההתנהלות הזו פגעה בי"

(גודל טקסט)

שש שנים מאז שעזב את מכבי תל אביב, מוסא קונאטה בחר היום (שישי) לספר לתקשורת בסנגל על התקופה שלו במכבי תל אביב. החלוץ, שהספיק לשחק מאז שעזב את קריית שלום בקרסנודר, גנואה, סיון ואמיין, חשף כי היה קורבן לתקרית גזענית כששיחק במדי הצהובים.

"כששיחקתי במכבי תל אביב חברים שלי לקבוצה קראו לי 'קוף מלוכלך'. זה קרה בגלל שפתחתי בהרכב על חשבונם", פתח קואנטה את הפצעים והסביר: "היו שניים או שלושה שחקנים שקראו לי ככה. כל חדר ההלבשה ידע על זה, וההתנהלות הזו פגעה בי. השחקנים האלו ידעו שאי אפשר לשבור אותי. הייתי צעיר נורא, אבל לא נתתי לזה להשפיע עליי. בחרתי להתנהג בצורה בוגרת ולהמשיך הלאה".

החלוץ הוסיף: "תפסתי את המקום בהרכב של מכבי תל אביב מהר מאוד. הבקעתי שערים וככה קיבעתי את המעמד שלי, וככה גם מועדונים גדולים באירופה רצו אותי". קואנטה רשם במדי הצהובים 36 הופעות בשני עונות, בהן כבש שבעה שערים ועזב לטובת הליגה הרוסית. העונה הוא כבר הרשית שבעה שערים במדי אמיין הצרפתית.

לא שכח מהגזענות בקריית שלום. קונאטה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי