צפו בתקציר: 1:2 דרמטי למ.ס. אשדוד באשקלון, מלכה הורחק

אשדוד
אשדוד | לירון מולדובן

גדי קינדה נגח שער ניצחון בדקה ה-90 וכעת רק הפרש שערים מפריד בין השתיים. טעות ענק של ג'ראפי לא מנעה ניצחון. נעים השתולל: "הצלחנו להפסיד לקבוצה שלא רצתה לנצח"

(גודל טקסט)

בפעם הרביעית העונה ספגה הפועל אשקלון שער בתוספת הזמן והפסידה משחק. ועוד איזה משחק. יובל נעים ושחקניו נוצחו 2:1 בבית בקרב התחתית מול מ.ס אשדוד וראו את הפער מהקו האדום נמחק לחלוטין. אבי מלכה המקומי ספג אדום שטותי לקראת הסיום והעונש היה מיידי – גדי קינדה נגח מקרוב את שער הניצחון. 


אשקלון מסובכת קשות. זה היה משחק בית שמיני ברציפות ללא ניצחון, ומ-15 משחקי הליגה האחרונים שלה, היא השיגה ניצחון בודד. גם שחקני הרכש אדריאן רוצ'ט ושי בן דוד שערכו בכורה כמחליפים לא עזרו לנעים, שנראה מיואש וכועס בסיום. אשדוד נראית קבוצה אחרת תחת עמיר תורג'מן. 





הקהל האמיץ שבכל זאת הגיע למשחק (לירון מולדובן)


750 צופים אמיצים ראו את צוות האצטדיון עושה מאמצים לנקות את השלוליות ולאפשר את פתיחת המשחק בזמן. אשדוד פתחה טוב יותר, אבל טעות של יואב ג'ראפי סידרה לאשקלון שער מוקדם. ברניסלב יובאנוביץ' ירה כדור חופשי מ-35 מטרים שהשוער השמיט פנימה. יצחק אספה איזן כעבור שמונה דקות וכשנראה שהמשחק יסתיים ללא הכרעה, הגיע האדום של מלכה והשער של קינדה. 



חיבוק חם לקינדה אחרי שער המהפך (לירון מולדובן)


יובל נעים: "משחק על שש נקודות. צריך לדעת במשחקים כאלה לפחות לא הפסיד. עבירה טפשית בפינה בלי טעם ושחקן מקבל אדום. נכנסנו ללחץ וזה סימפטום שחוזר על עצמו. משחק חמישי שאנחנו מפסידים בתוספת זמן או קרוב לזה. מקווה שנצליח בהמשך להיראות יותר טוב ולעשות תוצאות יותר טובות. אנחנו עושים השנה הרבה נזקים ומפסידים משחקים גמורים. נצטרך לחשוב כי בשנה שעברה משחקים כאלה ידענו לא להפסיד. הבאנו את עצמנו למצב שאנחנו בקו אחד עם קבוצות התחתית. נצטרך להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. אפשר לקבל שערים בכדורגל, אבל לא כמו שאנחנו מקבלים. שערים כאלה אסור לקבל בבית ספר לכדורגל. אנחנו מצליחים להפסיד משחקים לקבוצות שלא רוצות לנצח". 


לא נעים. מאמן אשקלון לא מאמין שזה שוב קרה לו (לירון מולדובן)


עמיר תורג'מן: "ניצחון חשוב מאוד, אבל הדרך חשובה יותר. לא היה קל, היה הרבה לחץ ותנאים קשים. אמרתי לחבר'ה שהכי חשוב שנהיה יציבים מנטאלית ונדחוף את הסוף. אני גאה בשחקנים על העבודה. משחק לא גדול, אבל חכם ומצוין מבחינה מנטאלית. ג'ראפי שוער מצוין וזה יכול לקרות, אהבתי לראות את הדרך שלו, הוא היה חזק מנטאלית והמשיך לכוון ולשחק. הנקודות חשובות להמשך הדרך, מתקרבים לאן שאנחנו רוצים, אבל הדרך עוד ארוכה ויש עוד הרבה מאבקים. יש לנו שחקנים מוכשרים בחלק הקדמי, אבל כולם צריכים לעבוד בצורה חזקה לכל אורך המשחק. אני מרגיש שהרבה שחקנים עשו התקדמות". 



שלוליות ענק באשקלון (לירון מולדובן)

הרכבים
הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אייל משומר (רמזי ספורי, 46), ברניסלאב יובאנוביץ', אבי מלכה, מירקו אורמוש, מילאן סמיליאניץ', משה לוגסי (שי בן דוד, 38), רודי חדד, סער בנבנישתי (אדריאן רוצ'ט, 82), דויד מנגה, דובב גבאי.


מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', יצחק אספה, בנצי מושל (דור ג'אן, 72), יובל יעקובוביץ' (ויקטור גנב, 64), גדי קינדה, מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה.



ולדימיר דבאלשווילי. הרכש החדש של אשקלון מחייך וממתין לתורו (לירון מולדובן)


דקה 6: הזדמנות ראשונה במשחק. מאריסיו בעט מקרב כדור חלש, איינוגבה לא התקשה וקלט.


דקה 14: אשדוד ממשיכה להיות מסוכנת יותר. מאוריסיו השאיר כדור נהדר לבנצי מושל, שפרץ היטב לרחבה ונעצר רק אצל איינוגבה.



אשקלון חוגגת יתרון (לירון מולדובן)


דקה 17, 0:1 להפועל אשקלון: יובאנוביץ' בעט כדור חופשי סתמי למרכז השער מ-35 מטרים, אך יואב ג'ראפי התקשה והדף פנימה. שער בכורה לבלם. 



ובתוך דקות ספורות, אשדוד חוגגת שוויון (לירון מולדובן)


דקה 25, 1:1: מאוריסיו נכנס לרחבה, איינוגבה שגה ביציאה לא טובה, הברזילאי מסר לאספה, שבעט וכבש מול רשת חשופה.


דקה 41: רודי חדד בעט מהאוויר מ-16 מטר, ג'ראפי היה במקום וקלט טוב.



יובל נעים עוקף את השלולית שעל הקווים (לירון מולדובן)


דקה 47: דובב גבאי מסר לשי בן דוד, המחליף של אשקלון בעט חזק מתוך הרחבה אך החטיא במעט את השער.


דקה 65: דויד מנגה בעט חזק מ-30 מטרים ברגל שמאל, הכדור הלך למסגרת, אך נקלט בידיו של ג'ראפי. 


דקה 88: אשקלון נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאבי מלכה ספג כרטיס צהוב שני והורחק.


דקה 90, 1:2 לאשדוד: הכדור הוגבה לרחבה, קינדה התרומם ומחמישה מטרים נגח חזק פנימה.


דקה 90+4: מתפרצת של אשדוד, בסיומה בעט אלקה למשקוף שער אשקלון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי