מחליפי מכבי חיפה גברו 1:3 על טבריה, ורמוט לא שותף ויעזוב

ורמוט
ורמוט | צילום: ערן לוף

אחרי הבכורה של רוטן ב-1:1 מול מכבי פ"ת, במועדון סימנו מטרות: "צריכים לברוח מהתחתית כדי להתכונן לרבע גמר הגביע". דמארי שותף במשחק האימון הבוקר ברצף, הקשר ערך אימון עם מאמן הכושר וישוחרר

(גודל טקסט)

במכבי חיפה סיימו אמש (שבת) ברגשות מעורבים את המפגש מול מכבי פתח תקווה. מצד אחד, הקבוצה שוב הציגה משחק איכותי והגיעה למספר רב של הזדמנויות אבל מצד שני שוב ספגה שער מטעות, שהותיר אותה רק חמש נקודות מהקו האדום וזה עוד לפני המשחק בשבוע הבע בטדי מול בית"ר ירושלים. "התיקו הזה חיסל כמעט לחלוטין את הסיכוי לסיים בפלייאוף העליון", אמרו במכבי חיפה והוסיפו: "זה נראה טוב אבל לא מספיק טוב. אנחנו צריכים לעשות את העבודה במהרה ולברוח מהתחתית בכדי להתכונן כראוי לרבע גמר הגביע".

מי שישב על ספסל הקבוצה ועקב מקרוב הוא פרד רוטן. ההולנדי, אומנם נרשם כמאמן ראשי בטופס המשחק, אבל לא קם ולו פעם אחד בכדי להעיר את השחקנים ושוב נתן את המושכות לצוות: רוב מאס ואיתי מרדכי. המאמן מעוניין לראות מהר ככל שניתן את כל השחקנים שלו על כר הדשא כאשר הצהיר בסיום המשחק כי בטדי יעמוד על הקווים ואף יעביר הוראות. .

זו גם הסיבה שהבוקר ערכה מכבי חיפה משחק הכנה בו ניצחה 1:3 את עירוני טבריה, לעיניו של המאמן החדש פרד רוטן. המשחק נערך ב"קצף" כדי שהצוות המקצועי החדש בראשות ההולנדי יוכל לצפות בשחקניו וכן כדי להעניק דקות משחק משמעותיות לשחקני הסגל הרחב. עומר דמארי פתח בהרכב ונראה כי יסיים את העונה במדים הירוקים, ואילו גילי ורמוט כלל לא שותף וערך אימון אישי עם מאמן הכושר. את השערים כבשו אופיר מזרחי (בפנדל), רז מאיר וג'יג'י דרסליה. 

ורמוט כבר הביע את רצונו לעזוב והבוקר, לאחר שלא שותף מול טבריה, סיכם מול המועדון את כל תנאי עזיבתו והוא צפוי לחתום עוד הערב אצל היריבה העירונית, הפועל חיפה במדיה גדל. "ורמוט לא מספיק טוב כרגע והוא יצטרך לקבל את ההחלטה לגביו", אמרו בקבוצה הבוקר, עוד לפני ההתפתחויות האחרונות. עוד סיפרו במועדון כי רוטן צפוי לערוך שיחות אישיות כדי להכיר מקרוב את שחקני הקבוצה. ניקיטה רוקאביצה נפצע במהלך המשחק וייבדק כדי לברר את חומרת פציעתו.


איבדו סיכוי? קאיו (ערן לוף) 

בנושא אחר, הערב צפויה מכבי חיפה לקבל את תשובת הבורר בכל הקשור לעופרי ארד. הבלם הושאל העונה להפועל רמת גן ובחיפה טוענים כי השחקן צריך על פי החוזה לחזור לירוקים בחודש ינואר. ברמת גן מתנגדים והקבוצות הלכו לבורר. בחיפה רוצים להחזיר את ארד כמחליפו של דקל קינן שעזב לארה"ב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי