מכבי פתח תקווה תציע חוזה לשלוש שנים ליוסי גינצבורג

יוסי גינזבורג
יוסי גינזבורג | ערן לוף

במלאבס מרוצים מהשוער ומצפים להאריך את חוזהו, בעוד הוחלט שלא לפנות פעם נוספת לבניון: "אם הוא ירצה, הוא יודע עם מי לדבר אצלנו". בקבוצה יבקשו מהבקרה ערבות בניסיון לטרפד מעבר של קאניוק ללא תמורה

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה יצאו במעין תחושת סיפוק מתוצאת התיקו אמש מול מכבי חיפה (1:1). לאור יחסי הכוחות במגרש, וההחמצות הרבות של הירוקים, במלאבס מודים כי לא הגיעה להם יותר מנקודה. "היה לנו הרבה מזל עם ההחמצות של מכבי חיפה, אבל אחרי כל כך הרבה משחקים שבהם אנחנו החמצנו לא נתנצל על כך", אמרו במועדון.


ראשי הקבוצה עסקו בימים האחרונים בשני שחקנים: גידי קאניוק ויוסי בניון. בנוגע לראשון, בפ"ת כאמור לא מוכנים להציע לקאניוק את אותו חוזה אשר הוצע לו בהפועל חיפה (20 אלף דולרים לחודש), אך טוענים כי לא יאשרו אף מעבר שלו לקבוצה אחרת בישראל ללא פיצוי של חצי מיליון יורו. לספורט1 נודע שבפ"ת יבקשו מהבקרה התקציבית ערבות של 500 אלף יורו מצד הקבוצה הרוכשת כדי לאשר את המהלך. "אם אנחנו נלך לבוררות וננצח, אנחנו לא נהיה מוכנים לצאת בלי הכסף. לכן, צריך שיהיה מופקד סכום מראש". בפ"ת מעריכים כי הצדדים עשויים להגיע לבוררות. "זה הבית שלו והכל תלוי בו" התייחס המאמן שרון מימר בסיום המשחק לסוגיית קאניוק.

 


בנוגע ליוסי בניון, בפ"ת הדגישו הבוקר כי לא תהיה פנייה מחודשת לקשר הוותיק. במערכת התקבלה החלטה כי אם הקשר ירצה להגיע למלאבס, יהיה זה מצידו. "אנחנו לא אופציה שנייה או שלישית, אם יוסי ירצה להיות פה אז הוא יודע עם מי ליצור קשר. אנחנו רצינו אותו תמיד והוא יודע שאצל שרון הוא גם ישחק הרבה". בפ"ת מוכנים להציע לבניון חוזה עד תום העונה, עם שכר שלא יעלה על שכרו בבית"ר. כפי שפרסמנו, כבר לפני חודש נפגש בניון עם אבי לוזון וסירב לחוזה עד תום העונה עם דרישה לחוזה לעונה וחצי. בכל אופן, המאמן שרון מימר לא שוחח עם בניון.


מי שבלט במיוחד ושוב הפגין יכולת מצוינת הוא השוער יוסי גינצבורג. גינצבורג, שזכה לקבל את אפודת השוער הראשון במשחק הגביע מול הפועל כפ"ס, ספג רק שני שערים בחמישה משחקים וגם אתמול הציל את הקבוצה מספיגת השער השני בסדרת הצלות. "מגיע לו כל הכבוד על כך שהוא לקח את ההזדמנות בשתי ידיים וגם מגיעה מילה טובה לויקטור בוחניק, מאמן השוערים שטיפח אותו וידע לעבוד איתו כמו שצריך". בעקבות היכולת הטובה, לספורט1 נודע שהתקבלה בפ"ת החלטה להציע לשוער חוזה חדש (לשוער חוזה עד תום העונה הבאה) ומשודרג לשלוש שנים מעבר לעונה הזאת.



גידי קאניוק. יגיע לבוררות מול המועדון בו גדל?


עד סוף חלון ההעברות, בקבוצה רוצים להתחזק בשלוש עמדות מרכזיות: בלם, קשר התקפי וחלוץ. דין מימוני עלה כמועמד לעמדת הבלם המחליף, אבל בקבוצה הוחלט לרדת ממנו. גם המו"מ מול פז בן ארי, נפל ולא נראה כי הבלם יגיע לשורות המלאבסים. שלומי ארבייטמן צפוי להשלים ביומיים הקרובים את מעברו להפועל רעננה.


רומאריו פירס ספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי שלו וייעדר ממשחק הליגה בעוד כשבועיים מול בני יהודה. לירוי צעירי, עבר ביום חמישי האחרון זריקה וינסה לחזור השבוע לאימונים, כאשר בקבוצה ינסו להכשירו לקראת המשחק מול הפועל אשקלון.


לידור כהן
, כובש השער אמש, סיכם: "אני בכושר טוב מאז ששרון הגיע כי הוא נותן לי את הביטחון לשחק. יוצא לי להבקיע מול מכבי חיפה, אני מקווה שאני אבקיע גם מול שאר הקבוצות וכך אעזור לקבוצה שלי לנצח". 




לידור כהן. אוהב להרעיד את הרשת בסמי עופר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי