שלומי ארבייטמן ומוחמד כליבאת חתמו בהפועל רעננה

כארם ארשיד
כארם ארשיד | דני מרון

בשרון סיימו את המפגש אצל הפועל באר שבע באכזבה, אך כארם ארשיד בטוח: "נביא במשחקים הבאים את מה שהבאנו בטרנר". העברתו של חלוץ מכבי פתח תקווה הושלמה, גם שחקן ההתקפה של סכנין הצטרף

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל רעננה בעקבות ה-3:1 אצל הפועל באר שבע אמש (שבת). בקבוצה חשו כי היו ראויים לנקודה, אולם תצוגת השיפוט של גיא לייבוביץ' ועוזריו מנעו מהם להשיג תיקו שהיה מסייע להם במאבקי התחתית. כרם ארשיד סיפר בסיום: "הצלחנו להשוות מול הפועל באר שבע, שהיא קבוצה גדולה. חבל שספגנו שער שהחזיר להם את היתרון. יש לנו קבוצה בריאה, רעננה ועיקשת. במשחקים הבאים נביא את מה שהבאנו מול באר שבע. יש לנו משחק תחתית מול עכו, זו משימה קשה ונגיע אליה נחושים כדי להביא את הנקודות".

בגזרת החיזוק, היום הושלמה העברתו של שלומי ארבייטמן. חלוץ מכבי פתח תקווה סיכם את כל תנאיו והוא יחזק את הקדמי של מנחם קורצקי בשנה וחצי הקרובות, ולו יסייע לפחות בחצי העונה הקרובה מוחמד כליבאת שהגיע מבני סכנין, בתמורה לג'ורדן פושה שעשה כידוע את הדרך ההפוכה בשבוע שעבר.


כליבאת, כידוע, כבר שיחק בהפועל רעננה כמושאל בדיוק לפני שנה, הצטרף בינואר 2017 לאחר חצי עונה ראשונה לא מוצלחת במכבי פתח תקווה. בקיץ הוא חתם לשנתיים בסכנין, אך התקשה להשתלב. בנוסף להחתמת ארבייטמן וכליבאת, הצוות המקצועי בראשות מנחם קורצקי מעוניין לצרף ישראלי נוסף. יובל טיטלמן, ששוב נותר מחוץ לסגל, שוקל להצטרף לעירוני ניר רמת השרון מהליגה הלאומית. 


כליבאת. חזר להפועל רעננה לקדנציה נוספת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי