בן רייכרט ייפגש עם ראשי אשדוד: "לפני חודש זה היה קרוב"

בן רייכרט
בן רייכרט | טוויטר

קשר זולטה וארחם נחת בישראל. גדי קינדה לאחר שער הניצחון הדרמטי: "התייצבנו מאז הגעת השחקנים החדשים, במיוחד פיליפנקה". עמיר תורג'מן מנע צירוף קשר אחורי זר, בנתניה מכחישים את שחרור קייטה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

חגיגה גדולה נרשמה אתמול באצטדיון "סלה", לאחר ניצחונה של מ.ס אשדוד על הפועל אשקלון, 1:2 משער דרמטי של גדי קינדה בתחילת הדקה ה-90. מיד עם שריקת הסיום, המאמן עמיר תורג'מן ושחקניו יצרו כהרגלם דבוקה שבמרכזה המאמן שאמר: "השגתם ניצחון גדול. אני מאמין בכם ובתהליך שהקבוצה עוברת".

במועדון זוכה תורג'מן להערכה רבה על עבודתו המקצועית ועל השינוי שהקבוצה עברה. גורם בכיר סיפר הבוקר לספורט1: "רואים את התהליך שהקבוצה עוברת מאז שהוא הגיע. הוא אינו נותן לשום שחקן לקלקל והדרך בה התנהל מול גדי קינדה ובלסינג אלקה מראה כי דברים קורים אצלנו".

לספורט1 נודע שבמהלך השבת ניסו להנחית ראשי הקבוצה קשר אחורי המשחק באירופה, אולם בשל היכולת טובה שגילו באשקלון יצחק אספה ושחר פיבן ביקש המאמן תורג'מן להקפיא את המהלך. בשל כך, במועדון מקווים להתחזק בזר בעמדה קדמית והמועמד המוביל הוא חלוץ מכבי נתניה אלחסן קייטה, שעל פי ראשי אשדוד מולו ומול קבוצתו מתנהל מו"מ ביומיים האחרונים. המתווה המדובר הוא העברתו של קייטה לאשדוד עד סיום העונה עם אופציה לקניית כרטיסו של קייטה. יש לציין כי מכבי נתניה מכחישה כל סיכום בנושא. בקבוצה גם פנו לקשר הסרבי ז'ליקו פיליפוביץ', ששוחרר ממכלן הבלגית לפני מספר ימים.


פיבן מרחיק. הוא ופיליפנקה ייצבו את ההגנה של תורג'מן (לירון מולדובן)

גם על פי סוכנו של קייטה הוא נשאר במכבי נתניה, אולם הובהר כי התפתחויות עשויות לקרות ב-48 השעות הבאות. אשדוד מתכוונת לשחרר את הברזילאי אדילסון בהייה לו מספר הצעות, בהם מהפועל קטמון, וכן את רועי בקל המבוקש בהפועל תל אביב.

עוד בכל נשוא הרכש, קשר הפועל תל אביב בעונה שעברה, בן רייכרט שעבר לזולטה וארחם הבלגית וכלל לא שיחק בקבוצתו, נחת אתמול בישראל וביחד עם סוכנו צפוי להיפגש עם ראשי אשדוד בניסיון לחתום על חוזה עד תום העונה. עם זאת, באשדוד הבהירו הבוקר: "לפני חודש זה היה קרוב, עכשיו הסיכוי נמוך יותר – אבל בשלושה ימים הכל יכול להיות".

כובש שער הניצחון אתמול גדי קינדה אמר בסיום: "המשחקים נגד אשקלון הם מאוד טוענים, הקהל באשקלון לא אוהב אותי וכול הזמן הם מקללים אותי. אני לא יודע למה הם עושים זאת צריך לשאול אותם. מאז שהשחקנים החדשים הגיעו ובמיוחד איגור פיליפנקה אנחנו מתחברים והתייצבנו במשחק ההגנה ומשוחררים לעשות פעולות התקפיות".

המאמן עמיר תורג'מן הוסיף: "מעבר לניצחון יש לנו דרך ויציבות מנטלית, צריך להמשיך ולא להוריד את הראש והרגל מהדוושה. יש שחקנים מוכשרים והתלכיד הוא נכון. אם יהיה שחקן יותר טוב משיש עכשיו, נביא זר וישראלי. הדרך עוד ארוכה והשחקנים מהראשון עד האחרון, ממאוריסו עד ג'ראפי, עובדים קשה".


תורג'מן. מנע הבאת קשר מאירופה למען חיזוק ההתקפה (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי