אוחנה נחוש להמשיך בבית"ר, על אף חילוקי דעות עם טביב

אלי אוחנה
אלי אוחנה | דני מרון

אחרי סערת בניון, בבירה מגנים על מחזיק זכויות הניהול וטוענים: "הוא מכבה שריפות מאחורי הקלעים ובכל זאת מרגיש שלא נותנים לו לעבוד". המאמן בן זקן לקראת מכבי נתניה: "קלטינס ייעדר כמעט בוודאות"

(גודל טקסט)

על רקע פרשת עזיבתו של יוסי בניון ולקראת משחק החוץ בנתניה מחר (שני, 21:00) והדיון המשמעתי בבית הדין בהמשך השבוע, מתברר כי בשבועות האחרונים התגלו חילוקי דעות לא קטנים בין הבעלים אלי טביב ובין נציגו ומחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה. בין השניים קיימת מתיחות בשבועות האחרונים, על רקע קבלת החלטות שונות במועדון.


"אוחנה מכבה שריפות מאחורי הקלעים ומנסה לעשות כל כך הרבה פעולות, אבל הוא מרגיש שלא נותנים לו לעשות את העבודה", אמר גורם שמקורב מאוד לנציג הבעלים. "בית"ר במרחק נגיעה מהצמרת, צמודה להפועל באר שבע ומכבי תל אביב במאבק האליפות, מגיעה לרבע גמר גביע המדינה, מובילה את טבלת המבקיעות בליגת העל ובסוף כולם מתעסקים בכל מה שמסביב ולא בעיקר", הוסיף הגורם.
 



נכון לעכשיו נראה כי אוחנה לא יעזוב את המועדון ולמרות אכזבתו מדברים כאלה ואחרים שקרו, הוא נחוש להמשיך בתפקידו בכל הכוח, כדי להוביל את המועדון קדימה, להמשיך לפעול מאחורי הקלעים בגיזרת האוהדים והמלחמה בגזענות ולשנות את מה שצריך.


כאמור מחר תתייצב הקבוצה בנתניה למשחק שינעל את המחזור ה-20, אחרי שבוע דרמטי בבירה. כזכור בתחילת השבוע בית"ר חגגה 2:4 על בני סכנין ושלושה ימים לאחר מכן וגם צלחה את מפגש הגביע מול הפועל מרמורק, שסלל את דרכו של בניון מחוץ למועדון. ללא הקשר, הסגל של בני בן זקן סובל ממספר פציעות ועדיין לא ברור מה יהיה מצבם של חן עזרא, דוד קלטינס וז'אורז'יניו לקראת הקרב מול היהלומים. היום ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש, בתקווה לשמור על פער נקודה מהמקום הראשון גם בסיומו.


בן זקן פתח את מסיבת העיתונאים: "יש לנו משחק חשוב ולא פשוט מול נתניה, שהיא קבוצה התקפית טובה וחזקה. אנחנו מתכוננים בצורה טובה, נגיע צנועים וננסה לעשות את העבודה בצורה טובה. נכון לרגע זה, אני חושב שרק קלטינס לא יהיה איתנו כמעט בוודאות. לגבי כל השאר, אני מקווה שהם יהיו איתנו. אני כאן כדי לדבר על המשחק מול נתניה, כל דבר אחר הוא לא לעניין. כרגע אני המאמן של הקבוצה, והתפקיד שלי הוא לאמן את הקבוצה. אני מתעסק באימונים ובהכנה למשחקים, ופחות לדבר".
 



ימשיך את רצף הניצחונות? בן זקן (דני מרון) 


"נכון לרגע זה, השחקנים מתנהלים בצורה נכונה", הוסיף מאמן בית"ר: "הם ממשיכים בקצב נכון של ריכוז וצניעות. מבחן הדיבור הוא במגרש, אני מקווה שנמשיך ככה. כל משחק בליגה, בטח מול בית"ר, הוא משחק שצריך לעבוד קשה מאוד. לפעמים כשקבוצה מגיעה עם תוצאות פחות טובות, היא מגיעה עם נחישות גדולה יותר. מודעים לזה שיש לנו יריבות לא קלות, בטח לא נתניה בנתניה. מכבי תל אביב והפועל באר שבע צריכות להיות בצמרת, ואין שום הפתעה. הן מנצחות משחקים כי הן נאבקות על האליפות, ואלו המאבקים שלהן. נעשה הכול כדי שזה יימשך ככה. כשאתה מתקדם, כל משחק הוא משחק מפתח". 


בן זקן סיכם: "קודם כל, יש לנו צוות מקצועי שלם. יש לו את האחריות שלו, ואנחנו עובדים בשביל בית"ר. השחקנים מגיבים לכל סיטואציה בצורה טובה. נראה מה יהיה עד סוף חלון ההעברות, אם יהיה משהו – נודיע על זה. כולם מכירים את כולם בליגה, אנחנו רוצים להמשיך את הקצב הזה". 


בתוך כך, שחקני בית"ר ירושלים והצוות המקצועי ביקרו היום במוזיאון ידידי ציון בירושלים, יממה לאחר שצוין יום השואה הבינלאומי. דוד קלטינס אמר לאחר הסיור לאתר הרשמי: "זה סיור מאוד משמעותי. שמענו המון סיפורים וראינו דברים שבאמת הראו לנו כמה דברים עברנו בשביל שהעם היהודי יהיה פה. סיפורים מדהימים. כיף לבוא לפה כקבוצה. זה מלכד ומחבר שאנחנו מקבלים אהבה גם מבחוץ".


על חדר ההלבשה ונושא יוסי בניון הוסיף קלטינס: "כולנו מאוד אהבנו את יוסי, הוא בנאדם יוצא מן הכלל, בשבילי הוא מודל לחיקוי ואני שמח שהייתה לי הזכות לשחק איתו, אבל אנחנו שמים את הדברים האלו מאחור. העונה עוד ארוכה, יש לנו המון מטרות אנחנו צריכים להיות ביחד ושמים את הכל מאחורה.  היו פה המון שחקנים גדולים, עבר פה דן איינבינדר כקפטן ואנשים עזבו פה ואנחנו מצליחים להתקיים. בית"ר ירושלים זה מועדון ענק ואני בטוח שנסתדר".






הרכב משוער
: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, מרסל הייסטר, קלאודמיר פריירה, אופיר קריאף, אריק סאבו, חן עזרא, אנתוני וארן, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי