סלובודאן דראפיץ': בהתחלה פרגנו לנו ועכשיו יורדים עלינו

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי נתניה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (שני, 21:00): "בית"ר רצה לאליפות. תמיד יש שם סיפורים, אבל הם חסינים. לא מזיז להם כלום". המו"מ עם מימוני נמשך, הקבוצה מעוניינת במוחמד שכר. רייכרט הוצע

(גודל טקסט)
לאחר חודש רגוע יחסית בגזרת הרכש, במכבי נתניה העלו הילוך בימים האחרונים בחיזוק הקבוצה כאשר במועדון מנסים לחזק את השורות עד יום רביעי, לאחר שישה משחקים ללא ניצחון. בן צעירי ועדי קונסטנטינוס קיבלו אמש הודעות שעליהם למצוא קבוצה, כשצעירי מבוקש בהפועל תל אביב, כפי שפרסמנו אמש (שבת), אך לא ממהר לעזוב בשל חוזהו בנתניה.


בקבוצה המשיכו במשא ומתן עם הבלם דין מימוני, עליו פורסם לראשונה בספורט1. במועדון מאמינים כי מימוני יהיה שחקן הרכש של הקבוצה בינואר. בנוסף, בקבוצה עדיין רוצים לצרף מגן שמאלי, כאשר הם בודקים ברצינות אופציה של צירוף זר ולשם כך צריכים לשחרר את אחד הזרים. אמש, ניסה מנכ"ל המועדון, ניב גולדשטיין למצוא פתרון לבעיית הזרים והחלוץ אלחסן קייטה הוצע למ.ס אשדוד. לפי שעה, הבעלים אייל סגל לא אהב את המהלך ושואף להשאירו.



שחקן נוסף בו חושקים בנתניה הוא חלוץ הפועל רעננה, מוחמד שכר, שגם בישל אמש בהפסדה של הפועל רעננה לאלופה הפועל באר שבע, אך בשלב זה ברעננה הבהירו כי הוא לא למכירה. "במידה וזה היה רלוונטי היינו יודעים. נשארו שלושה ימים וספק אם עסקה כזאת יכולה לצאת לפועל", סיפרו בעיר היהלומים.



יגיע? שכר (ערן לוף)  

עדיין בגזרת החיזוק של היהלומים, לספורט1 נודע הקשר בן רייכרט הוצע למועדון ובקבוצה שוקלים את צירופו. בנתניה לא דוגלים בהשאלות ואם תצא העסקה אל הפועל, לנתנייתים תהיה אופציית רכישה של כרטיסו. רייכרט לא זכה לדקות משחק במדי קבוצתו זולטה וורחם, ונציגיו מעוניינים כי יצבור דקות עד לסיום העונה. גם קבוצות נוספות ביניהן מ.ס אשדוד ומאריבור, עדיין בתמונה.


בצהריים, השלימה הקבוצה את ההכנות לקראת המשחק כשערכה אימון קל בו לא תורגל ההרכב. לצוות המאמנים התלבטות אחת והיא לגבי הצבתו של דידייה קוגבנייה. אם קוגבנייה יפתח בחוד ההתקפה (במקומו של אלחסן קייטה אשר סובל מדלקת בגיד אכילס), דן גלזר יפתח בקישור ואם עדן שרם יעלה ב-11, קוגבנייה יתחרה עם גלזר על עמדת הקשר השלישי במרכז המגרש.


קובי מור (צהובים) ועלי מוחמד (עדיין לא כשיר) יצטרפו אל קייטה שייעדר מחר, כשגם לאנדרו ריביירו, שסובל מקרע בשריר הארבע ראשי ייעדר. הקפטן, ערן לוי, שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים, יחזור ישירות להרכב.



במסיבת העיתונאים שנערכה היום אמר דראפיץ': "בית"ר ירושלים היו פייבוריטים בפעם האחרונה, והפסדנו את המשחק. התוצאות שלנו הן לא רעות, זה שהודחנו מהגביע וזה עצוב בשבילנו, זה מאכזב. אנחנו רוצים להשתפר אם נרצה להגיע לפלייאוף העליון. מקווים מאוד שהשחקנים שלנו יחזרו מפציעות כמה שיותר מהר, כדי שהסגל יהיה רחב יותר ותחרותי. בית"ר היא קבוצה טובה, שמבקיעה הרבה שערים. בבית"ר תמיד יש סיפורים, ככה ששום דבר לא מזיז להם. הם חסינים, הייתי שם לפני שנתיים וגם אז היו סיפורים וסיימנו במקום השלישי. הם קבוצה גדולה, שרצה לאליפות ומבקיעה המון שערים, נצטרך להתכונן לזה".


סלובודאן דראפיץ' (אודי ציטיאט)
סלובודאן דראפיץ' (אודי ציטיאט)


"
אין מה להתייחס לשחקנים שנפגעו, אבל בלי כמה שחקנים משמעותיים אנחנו משחקים פחות טוב. אנחנו רוצים לשחק עם סגל מלא, אבל זה לא תמיד מתאפשר. אל תשכחו שיש קבוצות שנמצאות בפלייאוף התחתון כרגע, היו נמצאות במקום אחר אם הליגה הייתה מתחילה היום. אסור לשכוח, כדורגל זה מרתון. יש תקופות פחות טובות, ופרגנו לנו מתי שהיה צריך לפרגן. עכשיו יורדים עלינו. העמדנו רף גבוה, עם כדורגל אטרקטיבי. ועכשיו, הכדורגל שלנו פחות מלהיב. גם בשנה שעברה הייתה לנו ירידה בינואר, זה תוצאה של פתיחת עונה חזקה ופציעות".


"
אני אוהב את זה שמצפים מאיתנו למשחקים טובים ותוצאות טובות. לפעמים אתה מנצח משחק אחד, והכול מתחבר. זה קרה לי לפני שנתיים. אנחנו יודעים איפה אנחנו נמצאים, ואיפה אנחנו רוצים להשתפר. לפעמים במהלך העונה יש שינויים. אנחנו מתמודדים עם המצב של הבלמים שלנו, אבל אני רוצה עוד בלמים בסגל. נשמח לצרף בלם ומגן שמאלי. אלחסן קייטה הוא שחקן שלנו, הוא נמצא אצלנו ואנחנו רוצים שהוא יציג את היכולת שלו מתחילת העונה. אלחסן לא צריך להיות מושפע מהשמועות. חשוב שאהיה הוגן עם השחקנים. אמרתי לבן צעירי שאני רוצה לצרף מגן שמאלי נוסף, וכמות הדקות שלו תיפגע. הוא צריך להחליט אם הוא רוצה לקבל דקות במקום אחר, או להישאר כאן ולהילחם על המקום שלו. מחובתי להגיד לשחקנים שאני מתכנן לחזק את הסגל. לא יודע מה היה עם קייטה ואשדוד, אבל הוא שחקן שלנו אלא אם הוא יגיד לי שהוא רוצה לעזוב. יום רביעי הקרוב זה היום הכי משוגע בליגה הזו".


השוער דני עמוס הוסיף: "היה חסר לנו קצת מזל פה ושם. אני בטוח שאנחנו יכולים לשפר דברים, אני סומך על הקבוצה. למדנו מהמשחק הקודם מול בית"ר, חשוב שנהיה פחות נחמדים. אני מאמין בחבר'ה, וסומך עליהם שנעשה עבודה טובה. אנחנו מנסים להישאר ביחד, לא משנה מה קורה, זה הכדורגל. בית"ר זה מועדון כזה, שחי סביב זה. לא מאמין שהדברים האלה משפיעים עליהם. אני לא יודע אם הציפיות פגעו בנו, רצינו שיצפו מאיתנו. ליגה זה משהו ארוך, חשוב שנחזיר לעצמנו את הביטחון ונוכיח שאנחנו באמת טובים. חשוב גם שנשחק את הכדורגל שלנו, אני מאמין שנחזור לעצמנו בקרוב. בין אם זה במשחק הזה או במשחק הבא".


הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דודי תירם, חגי גולדנברג, ניקו אולסק, דן גלזר (דידייה קוגבנייה), אביב אברהם, דיא סבע, ערן לוי, דידייה קוגבנייה (עדן שרם).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי