אדילסון באהיה מועמד לבני סכנין, ג'ורדן פושה עבר בבקרה

ג'ורדן פושה
ג'ורדן פושה | אתר רשמי

בקבוצה מקווים לחזור למסלול הניצחונות ב-19:00 מול עירוני קריית שמונה. קשר אשדוד עלה כמועמד בצוותא עם פאליץ'. בנין: "השחקנים נדבקים מהרצון והנתינה שלי"

(גודל טקסט)

בני סכנין תפגוש הערב (ראשון) את עירוני קריית שמונה ב-19:00 ותרצה לחגוג ניצחון ראשון תחת טל בנין. בקבוצה מאמינים כי ניצחון הערב יכול להרחיק את הקבוצה משמעותית מהתחתית, ומאידך להתקדם לעבר הניסיון להתקרב למאבק על הפלייאוף העליון. בסכנין יודעים כי בניגוד למשחק מול בית"ר הקבוצה חייבת להיות יותר ממושמעת בעיקר בחלק ההגנתי.

בנין, אמר לקראת המשחק: "אנחנו כבר לא חושבים על משחק מול בית"ר ירושלים. למדנו מהטעויות שלנו, אבל הראנו שאנחנו יכולים לשלוט בקצב ולהוביל בכל משחק. אני מרגיש בסכנין כבר כמה שנים למרות שאני נמצא כאן יותר משבוע. השחקנים נדבקים מהרצון והנתינה שלי".

במועדון העבירו היום את החלוץ ג'ורדן פושה בבקרה התקציבית, כך שהוא יוכל ליטול חלק הערב בהתמודדות. בנין: "מדובר בעוד שחקן שיכול להיות אמצעי לכיבוש שערים. ראיתי משחקים מול רעננה והוא תמיד היה שם במצבים מסוכנים ואני חושב שהוא יכול לתרום לנו הרבה". בנוסף, בסכנין רוצים להתחזק בשחקן בעמדת הקישור ובעיקר בזר נוסף. בימים האחרונים מתנהלים שיחות סביב אנטון פאליץ'.


ישיג ניצחון בכורה? בנין (דני מרון) 

הקשר בן ה-29 ממתין לתשובת סכנין, שהתרשמה מהשחקן ובנין צריך לתת את התשובה הסופית בנושא. שם נוסף שעלה על הפרק הוא הקשר אדילסון בהייה. האחרון ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה פתח את העונה במועדון ספורט אשדוד, ואם יקבל שחרור סופי לא מן הנמנע כי סכנין תנסה לצרפו עד תום העונה.

הרכב משוער: מוחמד קנדיל, עלי עותמאן, מרון גנטוס, סארי פלאח, וונדרסון, ג'אבר עטאא, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, ישראל זגורי, עידן שמש, אמיר חלאיילה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי