אבו יונס: פנינו לבניון, הוא התחמק באלגנטיות ולא רצה להגיע

יוסי בניון
יוסי בניון | ערן לוף

בעלי בני סכנין ל-103FM: "מעריכים את יוסי, הוא שחקן גדול", "רוצים להביא שני שחקנים. לא יכול לבוא בטענות לבנין, אלחם במקללים". נעשתה פנייה לבני יהודה במטרה לצרף את אנטוניו מרשיץ'

(גודל טקסט)

אווירה קשה בבני סכנין לאחר ההפסד הביתי, 2:1 לעירוני קריית שמונה שהיה ההפסד השני בעידן טל בנין. אז אומנם המאמן נמצא רק עשרה ימים וניסה לשנות דברים, אך זה לא נראה על כר הדשא והקבוצה הציגה משחק חלש ברוב הדקות ולמעשה הייתה טובה רק לאחר כניסתם של ישראל זגורי ועידן שמש, שהרשים. "אין ספק ששמש הכניס שינוי והיה ראוי שיפתח", אמרו בסכנין על כובש השער והוסיפו: "גם פיראס מוגרבי עשה מאמצים לשחק כאשר עלה עם זריקה אבל התקשה לעשות תנועה".

בכל מקרה אוהדי הקבוצה הביעו זעם רב על היכולת וההפסד, ובמהלך כל המשחק קיללו את ההנהלה ובמיוחד את יושב הראש מוחמד אבו יונס. גם בסיום חיכו עשרות אוהדי הקבוצה לאבו יונס שיצא משער צדדי, וגם שם נתקל במספר אוהדים שהתעמתו איתו.

עוד לפני היציאה נכנס אבו יונס לחדר ההלבשה וזעם על השחקנים. "ביישתם אותי ואת המועדון", אמר אבו יונס והוסיף: "שחקני שפרעם החזיקו כמעט 120 דקות מול קריית שמונה בגביע ואתם לא. עדיף שהייתי מביא שחקנים משפרעם. כל אחד צריך להסתכל על עצמו". גם המאמן טל בנין דיבר עם השחקנים ואמר להם: "כמו שבנינו והרסנו לעצמנו במשחק מול בית"ר אז גם כאן הרסנו לעצמנו. אנחנו חייבים ללמוד מהטעויות וליישם את מה שאנחנו עובדים עליו באימונים".

אבו יונס
אבו יונס. מנסה לשנות (ערן לוף)

במועדון מתכוונים להתחזק וכבר היום תתקיים שיחה בין בנין לראשי הקבוצה, כאשר המאמן צריך להעביר את השחקנים בהם הוא מעוניין, ומדובר בעיקר בשחקנים זרים. אחד השמות הבולטים הוא הקרואטי אנטון פאליץ' כאשר ראשי סכנין כבר הביעו הסכמה להחתמתו וכעת מחכים לאישור של בנין.

במהלך השבועות האחרונים חיפשו אנשי בני סכנין חיזוק לחלק הקדמי הן בגזרת הישראלים והן בגזרת הזרים ואחד המועמדים שהיה אמור להצטרף הוא קשר בני לוד אנס דאבור. האחרון ונציגיו אף נפגשו עם אנשי סכנין וסיכמו את התנאים אך השחקן לא קבל את אישור של בני לוד ויישאר בקבוצה של אבו סובחי עד לסיום העונה.  לספורט1 נודע שבני סכנין פנתה גם לבני יהודה במטרה לצרף את אנטוניו מרשיץ' והציעה לשלם מחצית משכרו עד לסיום העונה. הקבוצה מהשכונה השיבה בשלילה. גורם בכיר בבני יהודה אמר לספורט1: "אין לנו שום אינטרס לבוא לקראת שחקן שפתח נגדנו במלחמה. שיוותר על כסף או שיישב ביציע עד סוף העונה"

מאוחר יותר, אבו יונס העניק ראיון ל-103FM והתייחס למקללים: "אלו כמה אנשים בודדים, שאנחנו מוקיעים אותם. האוהדים שלנו נאמנים ואוהבים את הקבוצה. שאנחנו היינו בפלייאוף העליון היינו אלוהים, ועכשיו מקללים אותנו. אני יודע מי האנשים האלה, אנחנו מכירים אותם. ביחד נכריז עליהם מלחמה, כל מה שקרה אתמול רק מחזק אותי כדי לעמוד בפני האנשים האלה, המקללים. אני רוצה להוקיע אותם מהמגרשים, כי בגללם יש כאלה שלא מגיעים למגרשים. השנה לא הולך לנו, אבל זה הכדורגל. מאז שאני כאן, סכנין הייתה בפלייאוף העליון. הזיכרון כאן קצר. אנשים כאן התרגלו לטוב. מה שמניע את המתפרעים הוא לא מניע ספורטיבי. הם מקללים מהדקה הראשונה".


לא רצה להגיע לסכנין. בניון (ערן לוף) 

המצב של הקבוצה: "אני לא יכול לבוא בטענות לטל בנין. יהיה אפשר לבחון את הדברים אחרי שלושה שבועות. השינוי יבוא, זה לא ייקח הרבה זמן. בנין יאמן כאן בעונה הבאה, בטח שהוא יהיה. אני לא רוצה לעזוב, המצב מאתגר אותי הרבה יותר. אני לא רגוע, אני לא אוהב להפסיד. כל משחק אני לוקח אישית, אני ווינר ונעשה הכול כדי לא להפסיד".

חיזוק: "אנחנו רוצים לצרף שני שחקנים ביומיים הקרובים. זה מה שחסר לנו, הייתה לנו מכת פציעות גדולה ולא התאוששנו ממנה. פנינו ליוסי בניון, הוא התחמק באלגנטיות. הוא שחקן גדול, כולנו מעריכים אותו והיינו רוצים אותו. הוא יכול להתחיל את הקריירה שלו מחדש אצלנו, זה תלוי בו. זה אפילו לא נפל, כי זה לא התחיל. בניון אמר שהוא לא מעוניין להגיע". מאוחר יותר, ראש העיר מאזן גנאים הגיע לישיבת ההנהלה והביע את הערכתו להנהלה ואבו יונס. בנוסף, גנאים גינה את מעשי האלימות והקללות לעבר ההנהלה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי