רוקאביצה כשיר לבית"ר, בן הרוש כנראה יוסט לעמדת הבלם עד תום העונה

בן הרוש
בן הרוש | ערן לוף

מכבי חיפה הודיעה שהחלוץ היה כשיר למשחק בשבת, מאמצים להכשיר את קהת. בהגנה, הירוקים מתקשים למצוא מחליף לקינן והמגן ישמור על מקומו כשחקן שלישי במרכז ההגנה. הבורר קבע שארד יישאר בהפועל ר"ג

(גודל טקסט)
הצוות המקצועי החדש של מכבי חיפה, בראשותו של המאמן פרד רוטן, ממשיך לעבוד במרץ כשהמטרה העיקרית היא לאפשר להולנדי להכיר את הקבוצה טוב ככל שניתן ובמהרה, לבטח לקראת משחקי רבע גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה.


בדומה למשחק הליגה בשבת מול מכבי פתח תקווה, גם אתמול צפה המאמן פרד רוטן מהיציע במשחק האימון מול עירוני טבריה (1:3) כאשר ישב לצדו של המנהל הטכני מו אלאך ואילו רוב מאס ובעיקר איתי מרדכי העבירו את ההוראות על כר הדשא. אחת ההחלטות הראשונות שצפוי רוטן להכניס לקבוצה הוא שיטת שלושת הבלמים בצוותא עם שני מגנים, כפי ששיחקה חיפה בשני המשחקים האחרונים.




בצוות המקצועי מאמינים ששני מגנים מהירים יכולים להיות משמעותיים ולא מן הנמנע כי זאת השיטה שתרוץ בעונה הבאה ולפיה ייבחרו שחקנים לסגל הקבוצה. המעבר לשיטה זו הובילה גם למסקנה שיש להציב את עומרי בן הרוש בעמדת הבלם השלישי. בן הרוש, שהגיע על תקן מגן שמאלי, לא תרם רבות בעמדה זו וירד לספסל – והעובדה כי לחיפה אין בלם נוסף בגלל עזיבתו של דקל קינן תביא להסבתו למרכז ההגנה.



בן הרוש. גם במכבי תל אביב הוא שיחק במרכז ההגנה לעתים (ערן לוף)


בגזרת הפצועים, בהודעה רשמית של המועדון נכתב שהקשר נטע לביא החל באימונים אישיים עם צוות מאמני הכושר של הקבוצה ויחזור בהדרגתיות לאימונים מלאים וצפוי להיות כשיר  בעוד כשלושה שבועות. בנוגע לחלוץ ניקיטה רוקאביצה שהוחלף במשחק האחרון עקב חשש למתיחה בשריר הירך האחורי, עבר בדיקות ונמצא כשיר. הוא צפוי להיות בסגל למשחק ביום שבת. רועי קהת סובל ממתיחה במפשעה ונעשים מאמצים להכשירו לשבת ומאור בוזגלו ממשיך בשיקום הרצועה בליווי ופיקוח צוות הפיזיותרפיה של המועדון.


במקביל, נרשמה אכזבה קשה למועדון לאחר שהבורר עמיאל תגר קבע כי הבלם עופרי ארד יישאר בהפועל רמת גן עד לסיום העונה. בחיפה ביקשו להחזיר את ארד בינואר כאשר טענו שעל פי ההסכם הם רשאים לעשות זאת ואילו האורדונים התעקשו כי הבלם יסיים את העונה אצלם. הבורר כאמור לקח את צדה של רמת גן וארד צפוי לסיים שם את העונה. 

מהפועל רמת גן נמסר: "המועדון שלנו זכה בתביעות הבוררות שהגישה מכבי חיפה בכדי להחזיר לשורותיה את השחקן עופרי ארד. הבורר קיבל את עמדת המועדון שלנו במלואה! השחקן יישאר במועדון עד סוף העונה. בגישה המאופקת ביותר שאפשר להוציא מביעה הנהלת המועדון את מחאתה על התנהלות מועדון מכבי חיפה והעומדים בראשה בנושא זה. מועדון הפועל רמת גן גבעתיים הוא מועדון עם הרבה מוניטין והרבה כבוד".



רוקאביצה. ישיש כשיר לבית"ר (ערן לוף)

 

הירוקים אף ניסו להביא להחזיר את עאיד חבשי, אבל בני יהודה סירבה לשחררו. בחיפה מבינים כי לקראת העונה הבאה הקבוצה תתחזק לפחות בשני בלמים נוספים, אבל בינתיים נראה כי בן הרוש ימלא את העמדה הזאת. שחקני הסגל יצאו כעת לשני ימי חופש וביום רביעי יתחילו בהכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים.


במועדון לא התרגשו במיוחד מעזיבתו של הקשר גילי ורמוט וציינו כי ברגע שהקשר ביקש לעזוב את הקבוצה, השחרור היה מיידי. "כבר הודענו בעבר ששחקן שיבקש לעזוב, ישוחרר וכך קרה" אמרו במועדון הירוק. עוד הודו במועדון כי בשיחה בין נשיאי שתי הקבוצות בחיפה הוחלט כי מכבי לא תקבל שום פיצוי כספי תמורת שחרורו של ורמוט, אך תקבל זכות ראשונים על רכישה עתידית של שחקן במועדון האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי