סילבסטר עבר בדיקות רפואיות בבית"ר, יחתום ברביעי

יקוב סילבסטר
יקוב סילבסטר | אתר רשמי

החלוץ הסלובקי ששוחרר מאלבורג הבקיע חמישה שערים ב-22 הופעות בליגה הדנית. ברקמן, בלם נצרת עילית, על הפרק. אוחנה וטביב יישרו את ההדורים אחרי תקופה של מתיחות

(גודל טקסט)

החלוץ הסלובקי יקוב סילבסטר ששוחרר מאלבורג הדנית נחת בישראל, עבר בדיקות רפואיות ואמור לחתום מחר (רביעי) בבית"ר ירושלים. כדי לפנות מקום לזר, הקשר פול אדגר צפוי להיות זה שיפנה את מקומו והןא עשוי להיות מושאל. אשדוד ובני סכנין מעוניינת באדגר. גם הבלם ג'ניה ברקמן מהפועל נצרת עילית מועמד להצטרף. סילבסטר בן ה-28, לו שש הופעות בנבחרת, עבר בקריירה בסלובן ברטיסלבה, דינמו זאגרב, ארצגבירגה אווה, נירנברג ופאדרבורן. הוא הבקיע חמישה שערים ב-22 משחקים בדנמרק בשנה האחרונה.

 
לספורט1 נודע שבימים האחרונים, היה לבית"ר סיכום עקרוני עם בלם ברזילאי, אך העסקה נפלה בסופו של דבר ובנוסף היה גם נסיון לצרף חלוץ גרמני אך גם זה לא צלח. בבית"ר יצטרכו להחליט מי מבין השחקנים ישוחרר, כאשר לאחר עזיבתו של יוסי בניון, נאמר למספר שחקנים שאין שחרורים וכולם נשארים בסגל. הבעלים אלי טביב ששוהה במיאמי, ונציגו מחזיק זכויות הניהול, אלי אוחנה, קיימו מספר שיחות בימים האחרונים, ויישרו את ההדורים ביניהם, לאחר תקופה של מתיחות קלה וחוסר הסכמות בין השניים בנוגע למספר החלטות שהתקבלו במועדון.

במועדון נרשמה אכזבה גדולה מאוד, לאחר ההפסד 2:1 למכבי נתניה, בעיקר בגלל הצורה בה התפתח המשחק בדקות הראשונות. "יש גם משחקים כאלה", אמרו בבית"ר, "מצד אחד אתה מחטיא פנדל שיכול היה לפתוח את המשחק בצורה אדירה לטובתנו, אבל מצד שני אתה מקבל מיד גול ממרחק ואז אתה צריך לרדוף אחרי היריב שלך וזה לא קל. לא הגיע לנו לנצח. לא שיחקנו טוב ולא יצרנו מספיק מצבים ולכן גם הפסדנו. קורה, לא חשבנו שלא נפסיד עד סיום העונה ועכשיו נצטרך להחזיר את הנקודות נגד מכבי חיפה".

קליימן
קליימן. משחק פצוע (דני מרון)

מי שעמד במוקד העניינים אמש הוא השוער בוריס קליימן, שספג בדקה השישית, שער מכ-30 מטרים, מרגלי ערן לוי. בהמשך השתפר מאוד קליימן ואף הדף שתי בעיטות מסוכנות מאוד. קליימן שנראה סובל, משחק כבר מספר שבועות כשהוא פצוע בשריר הארבע ראשי, אותו שריר שקרע בפציעה לפני כחודש וחצי. בשבועות האחרונים, עושה קליימן כל מאמץ כדי לשחק, ומתאמן רק אימון אחד או שניים בשבוע, באישור כמובן, וזאת על מנת לנצל את דקות מנוחה כדי שיוכל להמשיך ולשחק.

לקראת המשחק הקרוב נגד מכבי חיפה, ביום שבת בטדי (20:30, שידור ישיר בספורט1) ינסו בצוות הרפואי להכשיר את הקשרים דוד קלטינס ודייויד בוייסן, שלא נכללו אתמול בסגל בגלל פציעות. מי שיחסר בשבת בוודאות הוא הקשר חן עזרא, שהורחק אמש בכרטיס אדום מעורר מחלוקת. היציע המזרחי בטדי שלא נפתח במשחק הגביע נגד מרמורק, יישאר סגור גם במשחק נגד מכבי חיפה, בהחלטה שנתקבלה אצל ראשי הקבוצה עוד לפני הדיון המשמעתי שמצפה לה בבית הדין בעוד יומיים. בימים הקרובים יקבלו במועדון החלטה, בנוגע להיכן ישבו כל אותם מנויים מהיציע המזרחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי