במכבי נתניה חזרו לחייך: "היה חשוב לברוח לק"ש"

שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים | דני מרון

שביעות רצון לאחר הניצחון על בית"ר. מימוני וספורי קרובים להצטרף, בית"ר לא השיבה בנוגע לגולדברג ושרם צפוי לעזוב. בקבוצה ניסו לצרף את אלי אלבז, אך סורבו. גלזר, לוי ותירם ייעדרו מול סכנין בעוד שבועיים

(גודל טקסט)

כמה זמן חיכו במכבי נתניה לחזור ולנצח. אמש (שני), חזרה הקבוצה מעיר יהלומים להציג את הכדורגל שאפיין אותה במרבית המשחקים עד כה וניצחה 1:2 את הטוענת לכתר, בית"ר ירושלים.

ערן לוי ניצח על החגיגה עם שער ובישול ובקבוצה ציינו שתוצאה הייתה צריכה להיות גבוהה יותר. גם דני עמוס זכה למחמאות על עצירת הפנדל, ששינתה את פני המשחק כבר בדקות הראשונות. בהמשך, נתניה הציגה את אחד ממשחקיה הטובים העונה והשיא הגיע בסיום כשבדקות האחרונות החליפו שחקני המארחת מסירות לקריאות ה"אולה" של הקהל.

"הניצחון הזה היה חשוב כדי לברוח לעירוני קריית שמונה, אוי ואבוי אם היינו מגיעים לשם בשבת כשהפער שלוש נקודות", אמרו שחקנים בקבוצה. "חיכינו
לניצחון הזה הרבה זמן והוא בא בזמן טוב". לפני תחילת המשחק, הקרינו צוות המאמנים לשחקנים סרטון ובו הרגעים הטובים ביותר שלהם העונה, מתוך רצון להוכיח להם שהם מסוגלים להוציא מעצמם יותר ולהחזיר את היכולת שהציגו בשלבים מוקדמים יותר.

יומיים לסיום חלון ההעברות ובנתניה מתרכזים בעיקר בגזרת הרכש: במועדון רוצים להתחזק כאמור בבלם ובמגן שמאלי, ככל הנראה ישראלים, כאשר נראה שג'ייסון דייוידסון מתרחק מהקבוצה. גם המאמן סלובודאן דראפיץ' ציין בסיום המשחק כי אלחסן קייטה, שהיה מועמד לעזוב למ.ס אשדוד, צפוי להישאר ולכן נראה שאף זר לא יצורף. מנגד, בימים האחרונים בדקו בנתניה את אפשרות צירופו של החלוץ אלי אלבז, אשר משחק באפולון סמירניס מהליגה היוונית, ככל הנראה כתחליף לקייטה. בסופו של דבר, אלבז יישאר ביוון וגם הגינאי יישאר ככל הנראה בנתניה.


אלבז. יישאר ככל הנראה ביוון (אפולון סמירניס, רשמי)

כפי שפרסמנו ביום חמישי, המועמד המוביל לעמדת הבלם הוא בלמה של עירוני ק"ש, דין מימוני, והבוקר אישרו גורמים המעורים במו"מ כי הכיוון הוא חיובי, ואם לא תהיינה הפתעות, מימוני יהפוך להיות שחקן הרכש השני של הקבוצה בינואר.

בנוגע לעמדת המגן השמאלי, בנתניה ממתינים לתשובת בית"ר ירושלים אם לשחרר את המגן שון גולדברג, ואם כן בנתניה ינסו לצרפו, כאשר גם מכבי פתח תקווה עוקבת אחר ההתפתחויות בנוגע לשחקן – אולם בבירה לא קיבלו החלטה עד לשעה זו, כך גם בנוגע לחן דילמוני. בנתניה עדיין עשויים לצרף שחקן לחוליית הקישור/התקפה כאשר גם מועמדותו של בן רייכרט עדיין נשקלת. בן צעירי עדיין מסרב לעזוב וקיים סיכוי שיישאר כדי להיאבק על מקומו. עדי קונסטנטינוס עדיין מחפש קבוצה ועשוי להיקלט בליגה הלאומית ואילו מועמדותו של מגן הפועל עפולה, דודי טויטו, ירדה כרגע מהפרק בשל סירובו של אופיר חיים לשחררו.

במקביל, החלוץ עדן שרם, שלא זוכה לדקות משחק רבות וגם כשאמש אלחסן קייטה הפצוע לא שיחק נשאר בחוץ ונכנס רק בדקות האחרונות, סיכם את תנאיו בהפועל קטמון (על פנייתה של קטמון פרסמנו לראשונה כאן באתר), אולם לאחר מכן בהפועל אשקלון הציעו טרייד אשר יעביר את רמזי ספורי לעיר היהלומים בתמורה. לספורט1 נודע שרמזי ספורי צפוי להצטרף למכבי נתניה בעסקת השאלה עם אופציה לרכישה ממחזיקת כרטיסו הפועל ת"א, ללא כל קשר לשחרור עדן שרם שיכול לבחור באיזה מבין המועדונים לחתום.

הבשורה הפחות טובה מבחינת הקבוצה מעיר היהלומים מגיעה מכיוונם של דן גלזר, ערן לוי ודודי תירם: השלושה ספגו אמש את הכרטיס הצהוב החמישי שלהם (גם טים הויבך עם ארבעה צהובים ונמצא בסכנה) וייעדרו ממשחק הליגה הביתי בעוד כשבועיים מול בני סכנין.


לוי. ייעדר מול סכנין (דני מרון)

עלי מוחמד החל בימים האחרונים באימונים מלאים, אך כדי לא לסכנו הוא לא נכלל בסגל אמש. במשחק הליגה הבא מול עירוני ק"ש הוא צפוי להיות בסגל ומול סכנין, מקווים בקבוצה, הוא כבר יתוכנן להיות בהרכב. קייטה סובל מדלקת בגיד האכילס ובקבוצה בוחנים את דרך הטיפול בבעיה.

דן גלזר נשמע מאושר בסיום: "דיברנו מתחילת השבוע שזה המשחק שייתן לנו את הפוש קדימה עוד פעם. לא היה צריך לדבר יותר מדי על מוטיבציה לפני המשחק, אבל הראו לנו לפני זה סרטון על כל הדברים הטובים שעשינו מתחילת העונה וזה הראה לנו שאנחנו קבוצה טובה ונתן לנו ביטחון. אני שמח שככה התפתח המשחק, נראינו טוב והצגנו תוצאה מדהימה. הרגשנו בטוחים בעצמנו ודיברנו בינינו אחרי ה-2:1 שאין מצב שנקבל שוויון. הצוות נותן לנו תחושה טובה וביטחון, אבל היה משהו בסרטון שראינו שגרם לנו להגיד: בואנה אנחנו טובים, יש לנו את זה, למה אנחנו עוצרים?"


ההתפרצות:
"ידענו לפני המשחק שאם אנחנו מנצחים, נעשה נקודה יותר מהסיבוב הקודם בזמן הנתון הזה. יש לנו 12 נקודות בשלב הזה לעומת 11 בסיבוב הקודם. ניסינו להתעלם מרעשי הרקע ודיברנו שמבחינת תוצאות עשינו תוצאות לא רעות. המשחק הזה גרם לנו להתפרץ ולתת תצוגה יפה".


גלזר חוגג. המשחק שייתן את הדחיפה קדימה? (דני מרון)

המפגש מול ק"ש: "זה משחק עונה מבחינתנו. אי אפשר להתחמק מזה שק"ש היא הקבוצה שהכי קרובה אלינו. אנחנו מאוד רוצים להיות בפלייאוף העליון וחושבים שזה מגיע לנו, אבל אנחנו הולכים לשחק מול קבוצה קשה ומאומנת עם שחקנים טובים בחלק הקדמי. אני מקווה שנבוא עם אותן אנרגיות כמו היום. צריך לשחק ככה גם כשהאצטדיון לא מלא, כמו שניצחנו בעכו אחרי ב"ש".

העזיבות של קונסטנטינוס וצעירי: "עדי ובן היו חברים מאוד טובים שלנו והיו פקטור משמעותי בחדר ההלבשה. הכדורגל זה מקצוע אכזרי ואני מאחל להם את כל ההצלחה שבעולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי