ורמוט התקבל בחום באימון הפועל חיפה, יהיה בסגל לסכנין

גילי ורמוט
גילי ורמוט | הפועל חיפה, רשמי

הקשר שחזר לקבוצת נעוריו ערך אימון בכורה והתקבל על ידי האוהדים. עשוי אף לפתוח בהרכב במשחק בשבת (16:00, ספורט4). שביעות רצוץ מאיבנצ'יץ'. צמח עשוי להצטרף לקבוצה

(גודל טקסט)

הקשר גילי ורמוט התחיל הבוקר (שלישי) פרק חדש בקריירה שלו כאשר ערך את אימון הבכורה שלו בהפועל חיפה. ורמוט חוזר למועדון האדום לאחר 12 וחצי שנים והתקבל על ידי מספר אוהדים שהגיעו למקום. "העונה הזאת מרגשת במיוחד לא רק בגלל הצלחה של הקבוצה אלא גם בגלל חזרתו של אחד השחקנים שגדלו אצלנו", אמר אחד האוהדים.

גם ורמוט עצמו נראה מתרגש ומחוייך לחזור למדים האדומים. הקשר צפוי להיות בסגל למשחק בשבת מול בני סכנין (16:00, שידור ישיר בספורט4) כאשר לא מן הנמנע שאף יפתח בהרכב. מי שככל הנראה לא ישחק הוא החלוץ עדן בן בסט שחוזר לאימונים, אבל במועדון יעדיפו להכשירו לדרבי בגביע המדינה. מי שצפוי להמשיך ב-11 הוא החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' שהרשים במשחק האחרון מול עכו. "מגיע קרדיט גדול לניר קלינגר שבחן היטב והביא את הזר שמתאים לנו ולראייה המשחק האחרון. חשוב לציין שיוסיפ גם התחבר בחדר ההלבשה" אמרו הבוקר בחיפה.

במועדון אומנם ציינו כי הקבוצה סיימה לבצע שינויים במועד ההעברות הקרוב, אך ביממה האחרונה עלה שמו של קשר בית"ר ירושלים ציון צמח כמועמד להצטרף לקבוצה. צמח צפוי לקבל שחרור מבית"ר ומועמד למספר קבוצות ואם בחיפה יגיעו לסיכום כספי מול השחקן, לא מן הנמנע כי גם הוא יסיים את העונה בכרמל. בעקבותיו נמצאות גם בני סכנין, הפועל רעננה והפועל אשקלון.


ורמוט. הקשר הוותיק התקבל בפרחים (הפועל חיפה, רשמי)


ורמוט באימון הבכורה (הפועל חיפה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי