מרשיץ' על סף סיכום בסכנין, גם אבידור קרוב

אנטוניו מרשיץ'
אנטוניו מרשיץ' | צילום: אסף קליגר

הקשר הקרואטי צפוי להגיע להסדר עם בני יהודה ולעבור לשחק חצי עונה תחת טל בנין, גם חלוץ מכבי פ"ת קרוב לקאמבק. זגורי מבוקש באשקלון. אזולאי ופאס לא צפויים להיות כשירים לשבת

(גודל טקסט)

 בני סכנין בטירוף לקראת היום האחרון של מועד ההעברות כאשר היא בין הקבוצות הבודדות, לבטח בחלק התחתון של הטבלה, שטרם התחזקו. בבוקר עוד נראה היה שהמועמד העיקרי להצטרף לקבוצה הוא קשרה הקרואטי של בני יהודה, אנטוניו מרשיץ', שנמצא בהליכי בוררות עם הכתומים וצפוי להגיע להסדר בכדי שיאפשרו לו לסיים את העונה בסכנין, אבל בשעות הערב גם החלוץ יובל אבידור סגר את תנאיו וצפוי לחזור.

אבידור, שבעונה שעברה שיחק בבני סכנין וסיים כמלך שערי הקבוצה, ככל הנראה יוחלף במכבי פתח תקווה על ידי רועי זיקרי וכך תיסלל חזרה דרכו לאקסית. על המלאבסים כעת להשיב לפניית סכנין אם היא מוכנה להשאילו לחצי העונה הקרובה. במועדון מהמגזר ציינו כי גם מול מרשיץ התנאים סוכמו ושאםיגיע האישור מבני יהודה, הוא יחתום בקבוצה. בנוסף המאמן טל בנין מעוניין להתחזק בעוד שני שחקנים בקישור כאשר גם מדובר בשחקנים ישראלים וזרים. ביממה הקרובה הוא פנה לעאהד עזאם ששיחק בעבר תחת בנין בהפועל חיפה וכעת משחק בהפועל רובי שפירא חיפה.

בנוסף, במועדון מחפשים זר נוסף כאשר שמו של אנטון פאליץ' עוד מוזכר כמועמד, אבל נראה כי העסקה מתעכבת ולא צפויה לצאת לפועל. מאידך, מי שיכול לעזוב את הקבוצה ביום האחרון של מועד ההעברות הוא הקשר ישראל זגורי שמבוקש בהפועל אשקלון. ההחלטה לגבי השחקן תתקבל בשעות הקרובות.


מרשיץ'. בקרוב באדום של סכנין? (אסף קליגר)

בינתיים הקבוצה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול הפועל חיפה כאשר בנין החליט שלא לתת יום חופש לשחקנים השבוע. הבלם אברהם פאס והחלוץ שלומי אזולאי עדיין פצועים ולא צפויים להיות כשירים לשבת. מי שכן יחזור לסגל הקבוצה הוא הבלם עלאא אבו סלאח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי