גילי ורמוט: אני לא שחקן שיכול לשבת הרבה בצד ולקבל את זה

גילי ורמוט, ניר קלינגר
גילי ורמוט, ניר קלינגר | מיכאל וייסרמן

קשר הפועל חיפה במסע"ת: "גם הפועל ת"א ובית"ר התעניינו אבל עשיתי את החישובים שלי והנה אני כבר מחייך. לא יודע מה היה יותר מתיש, לקבל את השחרור ממכבי חיפה או להגיע לסיכומים עם כץ. הלוואי שאפרוש פה"

(גודל טקסט)
"רוב האוהדים של מכבי חיפה הבינו את הצעד שלי", כך אמר גילי ורמוט שעבר השבוע מהירוק לאדום של הכרמל במסיבת עיתונאים של הפועל חיפה, "אני לא נשאר במקום שאני מרגיש לא מוערך. בסך הכל סגרתי שנתיים במכבי חיפה, שנה וחצי שיחקתי והייתי אחד השחקנים היציבים בקבוצה".


ורמוט בן ה-32 הוסיף: "אני לא שחקן שאם הוא לא פותח משחק או שניים הוא מתרגש מזה. בתחילת העונה שעברה אצל רנה מולנסטיין לא שיחקתי שני משחקים ומאז לא הפסקתי לשחק. אבל בחודש חודשיים האחרונים (הכוונה מאז שהגיע מו אלאך) הבנתי לאן זה הולך והחלטתי שזהו, זה הזמן לעבור. אני לא שחקן שיכול לשבת בצד הרבה ולקבל את זה". 


על המו"מ להעברתו מירוק לאדום:  "אני לא יודע מה יותר מתיש לקבל את השחרור ממכבי חיפה או להגיע לסיכומים עם יואב כץ. אני מודה לניר קלינגר שמאוד תמך היה לנו הרבה שיחות, שאני לא אחשוף כאן, אבל הוא נתן לי את ההרגשה שאני מאוד רצוי".


על המגעים עם קבוצות אחרות: "היתה התעניינות מהפועל תל אביב וגם מבית"ר ירושלים אבל עשיתי את השיקולים שלי, הפלוסים והמינוסים, והגעתי למסקנה שהפועל חיפה הכי מתאימה לי".


על החברים החדשים: "התרשמתי מהחבר'ה אתמול באימון. יש כאן רמה מאוד גבוהה, בנו כאן תלכיד מצוין, ברור לי שיש ציפיות ממני ואני מבטיח להוכיח את עצמי באימונים ועל כר הדשא".


כץ. השקיע לא מעט בצירוף ורמוט (הפועל חיפה רשמי)
 


על מה יעשה אם לא ישחק בהרכב של האדומים: "מעולם בקריירה שלי לא הבטיחו לי מקום בהרכב. אני בטוח שאם אני אהיה טוב, אני אשחק.
 

על המשך הקריירה: אמנם למדנו בכדורגל שאי אפשר לתכנן, אבל הלוואי שאני אשחק פה עוד כמה שנים ואפילו אפרוש במדים של הפועל חיפה".


קלינגר: ההגעה של ורמוט לא קשורה לעזיבה של ממן

"ההעברה של ורמוט התנהלה בצורה  מאוד מתוכננת ומגיע ליואב כץ קרדיט על שהלך אתנו ועם הרצונות של הצוות המקצועי", שיבח ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה, "כץ תמך מבחינה כלכלית, השקיע וזה עלה לא מעט כסף".


קלינגר גילה כי "רצינו את ורמוט כבר בחודש נובמבר כך שזה לא היה קשור לחנן ממן. אבל ברגע שהבנו שממן עוזב ועוד מיידית, כל העסק קיבל תאוצה. 


על ורמוט: "גילי לא עוד שחקן בכדורגל הישראלי. אני בטוח שהוא יקבל מאתנו את כל התמיכה ואני בטוח שהוא ייתן לנו המון. יש לו את הכישרון, את החשיבה, האינטליגנציה. יחס עם יוסיפ איבנצ'יץ' ומיטרסבקי השלמנו את החיזוק של ינואר ואנחנו מאוד מרוצים".



קלינגר. "אני בטוח שוורמוט עוד ייתן לנו המון" (מיכאל וייסרמן)


על הכושר שלו:
"באימון אתמול הוא נראה מצוין נראה מה יהיה היום. נכון שהוא לא שיחק חודש, אבל אני בטוח שנצמצם את הפערים".


על המירוץ לאליפות: "הצבנו מטרות מסוימות בתחילת העונה, המטרה הראשונית הפלייאוף העליון היחא בהישג יד מלא ומשם עוד שניים שלושה מחוזרים ועקבות ההשלבות של ורמוט ושני השחקנים הנוספים אוכל להגדיר".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי