קרויף: לא צריכים יותר מדי שינויים, רוב העונה מאחורינו

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

במסע"ת לקראת הפועל ב"ש בראשון (21:00), מאמן מכבי ת"א התייחס לחלון ההעברות. יצחקי: "אולי ב"ש פשוט הציעה לקבהא יותר כסף?". אימון בכורה לקאניוק, שצפוי להיות בסגל מול האלופה: "מקווה להוכיח שמקומי בהרכב"

(גודל טקסט)
אחרי ההדחה מגביע המדינה על ידי מכבי חיפה וה-0:0 המאכזב מול בני יהודה, שהוריד אותם מפסגת הטבלה, הצהובים מתכוננים למשחק המסקרן מול הפועל באר שבע ביום ראשון (21:00) שיסמן כיוונים מבחינת שתי הקבוצות לקראת הפלייאוף ההולך ומתקרב. שחקן הרכש גידי קאניוק ערך אימון בכורה וצפוי להיות בסגל למשחק.

 

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק התייחס מאמן הצהובים ג'ורדי קרויף למשחק הקרוב: "אני חושב שיש הרבה מפתחות למשחק הזה. הכי חשוב לשחק באינטנסיביות שהמשחק הזה דורש. נהיה אגרסיביים וממושמעים והמטרה שלו היא להילחם עד הסוף ולנצח. במשחק האחרון היו דברים טובים ורעים ונצטרך לקחת את מה שטוב".
 



מי טובה יותר מבין שתי הקבוצות: 
"אני חושב ששתי הקבוצות טובות, שתי הקבוצות היו קשיים העונה של עומס ופציעות ועכשיו זה המאני טיים. שתי הקבוצות ברמה דומה ולכן יש לנו כמות נקודות דומה. כנראה שנפגוש אותם עוד פעמיים העונה וזה יהיה קרב טוב. לחשוב שאתה פייבוריט או לא זה לא משהו שנותן לך נקודות. רק להיות חזק, ממושמע, לנצל הזדמנויות שמגיעות ולקחת נקודות".


הרגעים האחרונים של חלון ההעברות: "לא הייתי במשרד כשהכל קרה. אני לא חושב שזאת אשמת מכבי תל אביב. ראיתי הרבה העברות ב-12 השעות האחרונות בכל אירופה. ככה זה עובד. השנה אני לא יודע למה חלון ההעברות בישראל התחיל מאוחר והסתיים מוקדם, אבל זה אומר שהיינו צריכים לפעול יחסית מאוחר. איבדנו ארבעה שחקנים, הודחנו מהגיע ואנחנו לא באירופה אז לא הרגשנו שצריכים להחליף את כולם. הוא היה אפשרות של הרגע האחרון, זה לא קרה וזה לא נורא. עשינו את מה שרצינו. כל מה שאנחנו חושבים עליו זה להמשיך את המומנטום של החודשיים האחרונים בליגה וזה הכי חשוב. אם חלון ההעברות היה באוקטובר, שהיה חודש רע ואפל בשבילנו, זה היה אחרת".



קרויף. מתמקד במשחק (מכבי תל אביב, רשמי)


מרואן קבהא שלא הצטרף, ואם לא רצה שמקרה מהראן ראדי יחזור: "אני לא חושב שזה היה קרב כמו שזה תואר בתקשורת. שחקן מעניין והוא התקדם, וזה בסדר. נשתדל להיות עירניים להתפתחוויות מעניינות בשוק. וזה הכל. מתקדמים. יש לנו סגל טוב והמומנטום לגמרי בסדר בחודשיים האחרונים וזה לא שאנחנו צריכים לעשות יותר מדי שינויים. רוב העונה כבר מאחורינו ועכשיו זה הרגעים המכריעים. "אני חושב שראדי הצליח מאוד במכבי תל אביב. הוא יכול היה להיות גאה מאוד להיות ראדי שעשה פה דברים יפים. אני לא יכול להגיד הרבה, רק שמשש השנים האחרונות שלי פה המועדון והבעלים מקבלים מאוד יפה את השחקנים מכל מקום ואני חושב שהבעלים יכול להגיד את זה בעצמו, לא דרכי".


אם קיבל מהקבוצה כלים להצליח:
"אם הקבוצה הקבוצה לקחה את הנקודות שהיא לקחה כנראה שהשחקנים הנכונים פה. כרגע אנחנו מרגישים שדברים הולכים טוב, אנחנו תמיד עירניים להזדמנויות טובות ונלחמים על המטרות שלנו. אנחנו נלחמים על התארים שלנו וגם אם נביא ארבעה שחקנים זה לא אומר שיהיו בהרכב. אנחנו ממוקדים במשחק ביום ראשון".



על גידי קאניוק: "אני חושב שהוא שהוא מציע שערים מהקו השני, דבר שאנחנו צריכים יותר. היו לנו הזדמנויות במשחקים האחרונים ושמרו על החלוצים, אז שערים מהקו השני הם דבר מאוד חשוב. אנחנו מקווים שהוא ייתן לנו את זה. הוא לא שיחק מנובמבר אז הדבר ההגיוני יהיה לדבוק בשחקנים. אנחנו לא צריכים שינויים מפוצצים מדי. התביעה ממכבי פתח תקווה? החלטתם שהוא צריך לשלם? אני חושב שזאת החלטה שהוא קיבל בחודשים האחרונים והיה לו זמן לחשוב עליה. אני לא יודע מה נכתב, אבל זאת לא ממש עניין שלי. לא יודע מה השופט יחליט, אין לי ממש מושג ואני לא מבין בזה מספיק. אני יודע שהוא בא לפה להצליח ולעשות את מה שהוא יודע הכי טוב".



מדוע הקבוצה משאילה שחקנים ולא קונה: "בשנים האחרונות ההשאלות והרכישות הן כמעט אותו דבר, ויש גם את הפייר פליי הפיננסי שצריכים להתחשב בו בין השאר. אבל אני לא מתלונן כי יודע שיש לנו את מה שאנחנו צריכים ונמשיך עם זה".




קאניוק. יוסיף שערים מהגל השני? (מכבי תל אביב, רשמי)

 

ברק יצחקי שישב לצד המאמן ההולנדי הוסיף: "אני חושב שבתקופה האחרונה ידענו להתמודד יפה עם קבוצות שמסתגרות. אין ספק שזה יותר קשה לנו כשחקנים אבל אנחנו צריכים למצוא פתרונות. אין ספק. אני חושב שבמשחק האחרון לא ניצחנו בגלל חוסר מזל אבל היכולת עדיין שם ואנחנו מציגים יכולת טובה לאחרונה, חוץ מהמשחק מול מכבי חיפה. אין ספק שזה משחק עונה. הקבוצה הראשונה מול השנייה. משחק שמעניין את הקהל וכמובן שמבחינתו אנחנו צריכים לעשות את העבודה כי אנחנו בפיגור של שתי נקודות וזה משחק שאנחנו צריכים לעבור. זה משחק עונה שיכול לשנות הרבה. גם לנו וגם להם. כמובן שמשחקים כאלה שחקנים אוהבים ואם נבוא מוכנים ודרוכים כמו במשחק הקודם, אין לי ספק שננצח".


עתידו: "אין לי מושג מה יקרה בשנה הבאה. מסתכל על מה שקורה עכשיו. תמיד אמרתי שאני רוצה לשחק. אני לא זה שקובע אבל אשמח לשחק כמה שיותר. גם כשלא שיחקתי במשחק האחרון מול ב"ש וניצחנו שמחתי ואני קונה את זה גם מחר".


פרשת מיכאל אוחנה ואם סוכנים קובעים מי ישחק: "לא יודע מה קורה בקבוצות אחרות. לשמחתי אנחנו במועדון מסודר שדברים כאלה לא יכולים לקרות. לא יכול להתעסק בקבוצות אחרות כי אני באמת לא יודע מה הולך שם".



יצחקי. "זה משחק עונה, אין לי ספק שננצח" (מכבי תל אביב, רשמי)


יוסי בניון: "אחד השחקנים הגדולים בכדורגל הישראלי אם לא הגדול מכולם. שיחק במועדונים הכי מפוארים. לא פגשתי שחקן עם תשוקה כזאת לשחק כדורגל ולא משנה באיזו סיטואציה מדובר. יוסי בחור מאוד פיקח ולוקח את ההחלטות שלו לבד. אני בטוח שהוא עושה את הצעדים הכי טובים בשבילו ואני מאחל לו רק טוב כי אני מאוד אוהב ומעריך אותו".

אם מכבי תל אביב לא התחזקה מספיק: "מצד אחד אנשים אומרים שלא התחזקנו מספיק, מצד שני המאמן אומר שהוא מאמין בסגל ולא היינו צריכים לעשות שינויים דרסטיים. אני בטוח שזה נותן המון ביטחון לשחקנים בחדר ההלבשה וזה הכי טוב שיכול לקרות. גם כשהיה קשה האמנתי באופן אישי בסגל שיש פה ואני חושב שהתוצאות מדברות בעד עצמן בחודשיים האחרונים, אבל צריכים להמשיך את זה".


מרואן קבהא: "אני לא יודע מה בדיוק התפתח שם, לא נכנס לזה, לא שמעתי מחאות וג'ורדי אמר שאנחנו פתוחים לקבל כל שחקן. יכול להיות שב"ש הציעו לו יותר כסף, בואו נשים את הדברים על השולחן. זאת גם אופציה לא?".




קבהא. קיבל יותר כסף בב"ש? (הפועל באר שבע, רשמי)


כאמור לעיל, גידי קאניוק ערך היום את אימון הבכורה שלו במועדון ולאתר הרשמי הוא סיפר: "חיכיתי הרבה זמן כדי לחזור לפה. מקווה להוכיח שהמקום שלי הוא בהרכב, אני מודע למלחמה על החולצה. המטרה היא לנצח כל משחק. אני מאמין שאני אכנס לתלכיד טוב מאוד, לקבוצה מצוינת עם שחקנים מצויינים ואני רוצה לספק מספרים בחודשים אליהם הגעתי. מרגש להגיע דווקא לפני משחק מול הפועל ב"ש ואני מקווה ליטול חלק ולהשפיע".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי