עסקת פול אדגר להפועל ראשל"צ נפלה, בית"ר ירושלים תקפיאו

אלי אוחנה
אלי אוחנה | דני מרון

הצהובים-שחורים לא קיבלו את האישור מאקאנס הפינית. סילבסטר חתם ברגע האחרון של חלון ההעברות, במועדון מחכים לשחרור. הקבוצה נענשה במשחק ללא קהל וסגירת המזרחי ל-4 משחקים. גם בני יהודה נקנסה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נענשה הערב (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל במשחק אחד ללא קהל, סגירת היציע המזרחי לארבעה משחקים וקנס כספי על סך 50 אלף שקל בעקבות התפרעות האוהדים במשחק בשבוע שעבר מול בני סכנין.

אחד הטיעונים המרכזיים שאותו הציג היועץ המשפטי של המועדון עורך הדין רוני מוזסון הוא שהעונש על תנאי שעמד להפחתת שתי נקודות לא היה תקף מבחינה משפטית, שכן בפסק הדין שניתן במרץ 2017 דעת הרוב של השופטים הייתה הטלת קנס כספי של 75 אלף שקלים, בעוד שאב בית הדין אמנון סטרשנוב שהיה בדעת מיעוט כתב את החלת העונש בהכרעת הדין.  

בתוך כך, החלוץ הסלובקי יאקוב סילבסטר חתם על חוזה עד תום העונה בבית"ר ירושלים, לאחר שהשלים את הבדיקות הרפואיות. לקבוצה מהבירה יש אופציה להאריך את החוזה בעונה נוספת. במועדון מחכים לשחרור הבינלאומי.

סילבסטר בן ה-28 שיחק בשנה האחרונה באלבורג הדנית וכבש חמישה שערי ליגה ב-22 משחקים. לפני כן שיחק בנירנברג ובאווה מגרמניה, בדינמו זאגרב הקרואטית ובסלובן ברטיסלבה מסלובקיה. בנוסף, שותף בשישה משחקים במדי נבחרת סלובקיה.

אלי אוחנה (דני מרון)
אלי אוחנה (דני מרון)

זהו הרכש השלישי של בני בן זקן בחלון ההעברות של ינואר אחרי דייויד בויסן ואופיר קריאף. ברשימת העוזבים נמצאים ציון צמח (חתם בהפועל אשקלון), יוסי בניון (חתם במכבי פתח תקווה).

אדגר (משמאל) מוצג בראשל
אדגר (משמאל) מוצג בראשל"צ

בעניין אחר, פול אדגר שכבר הוצג בהפועל ראשון לציון, לא יעבור והשחקן יוקפא. מתברר שבית"ר לא השלימה את רכישתו של השחקן מאקאנס הפינית ולפיכך נדרש אישור ממנה לעסקה כדי לבצע את השאלת המשנה. עד כה לא התקבל האישור מהפינים ולכן השחקן יוקפא כדי לפנות מקום להחתמתו של סילבסטר.

אבוקסיס בביה
אבוקסיס בביה"ד (דני מרון)

בני יהודה נקנסה ב-7,000 שקל ועוד 10,000 על תנאי בעקבות התפרעות אוהדיה מול מכבי תל אביב.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי