מרשיץ', אבידור, חטאב, ואלקרינאווי חתמו בבני סכנין

יובל אבידור
יובל אבידור | אתר רשמי

החתמות מרשימות לקבוצה של טל בנין ביום האחרון של חלון ההעברות. זגורי עזב לאחר שהסתכסך עם מאמן הכושר

(גודל טקסט)

בני סכנין ביצעה מיני מהפכה במועד ההעברות של חודש ינואר כאשר היום (רביעי) צירפה לשורותיה ארבעה שחקנים חדשים. הראשון הוא קשר בני יהודה אנטוניו מרשיץ'. מרשיץ' שהיה בתהליכי בוררות מול בני יהודה ולא שיחק מתחילת העונה הגיע להסדר עם הכתומים וחתם בקבוצה של טל בנין לעונה וחצי עם אופציה לשנתיים נוספות. כפי שפורסם בספורט1 כבר שלשום בנין היה זה שהתעקש על צירופו של מרשיץ'.

אחריו חתם בקבוצה עוביידה חטאב ששוחרר לפני חודש ממכבי פתח תקווה. הבלם חתם עד לסיום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות. החלוץ יובל אבידור חזר גם הוא לסכנין לאחר חצי עונת גלות במכבי פ"ת ויישאר בקבוצה עם תום העונה. ההחתמה המעניינת ביותר היא הגעתו של הקשר המוכשר עמראן אלקרינאווי מהפועל עכו. כפי שפורסם בספורט1 כבר לפני שבועיים אז החלו גישושים בין הנהלת סכנין לשחקן שהיום הגיעו לידי חתימה. אלקרינאווי שמושאל מהפועל באר שבע חתם עד לסיום העונה. הארבעה מצטרפים לחלוץ ג'ורדן פושה שחתם בקבוצה בשבוע שעבר.

מי שעזב את סכנין הוא ישראל זגורי שסיכם בהפועל אשקלון. לאחרונה הסתכסך הקשר עם מאמן הכושר הספרדי חואן קרלוס וכבר לפני שבועיים ביקש לעזוב את הקבוצה. כעת הוא מצא בית חדש אצל יובל נעים. עוד קודם עזב את הקבוצה הברזילאי לוקאס גאושו.

יובל אבידור

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי