"שכר רכש ענק. לא לשנה אחת אלא למספר שנים"

מוחמד שכר
מוחמד שכר | ערן לוף

בעירוני קריית שמונה מאושרים מהגעתו של חלוץ הפועל רעננה, שצפוי להיות בסגל למכבי נתניה בשבת (18:15, ספורט4). שביעות רצון גם מהישארות ברוסו ודוידוב. דיניז חזר לאימונים מלאים וייעשו מאמצים להכשירו לגביע

(גודל טקסט)

במהלך השבועות האחרונים הבהירו בעירוני קריית שמונה כי הבעלים איזי שרצקי מתנגד לחזק את הסגל במועד ההעברות האחרון, אבל עזיבתו המפתיעה של אחמד עאבד גרמה לבעלים לעשות חישוב מסלול מחדש. בקריית שמונה מרוצים שהבעלים הסכים לבקשת הצוות המקצועי והחתים את החלוץ הצעיר של הפועל רעננה מוחמד שכר.

"עשינו רכש ענק לא לשנה אחת אלא למספר שנים", אמרו במועדון והוסיפו: "מדובר באחת הכשרונות הגדולים של הכדורגל הישראלי וביחד עם סילבס זה יכול להיות שילוב קטלני". במועדון אף הודו כי מיד עם ההודעה של עאבד על כך שהוא רוצה לעזוב, ביקש סילבס לעשות את כל המאמצים בכדי להביא את הקשר מרעננה, שהייתה לו עדיפות על כל שחקן אחר. בנוסף במועדון היו מרוצים שהשאירו בסגל את הקשרים דידייה ברוסו ועידו דוידוב. "העובדה שהשניים רצו להישאר מראה עד כמה הם מחוברים למועדון", אמרו בקריית שמונה.

שכר צפוי להיות בסגל הקבוצה למשחק הקרוב מול מכבי נתניה בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) ולא מן הנמנע כי אף יפתח במשחק. מי שלא יהיה בסגל הוא הקשר עדן שמיר המוצהב וברוסו צפוי למלא את מקומו. הבלם מרקוס דיניז חזר לאימונים אבל נראה כי בקריית שמונה ינסו להכשירו דווקא למשחק גביע המדינה במהלך שבוע הבא מול באר שבע. שחקן נוסף שפצוע וטרם ברור מתי יחזור לסגל הוא החלוץ שובל גוזלן שעדיין מתלונן על כאבים ונראה כי לא יהיה כשיר לשבוע הקרוב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי